Monday, November 14, 2011

mama ai belikan dress takat peha je . thankz mama ai love you like u love me







status pertama : im proud to be muslim <3 xoxo 


status kedua : eh uolss papa kitew suruh kitew kaler rambut kaler merah mcm dulu tu . ohseemm kan papa kitew  .


status ketiga : Dah maghrib weh, jom solat dulu .


status  empat : mama beli baju elmo dengan dress pendek. hikhik


status lima : post photos pkai singlet . 


status tujuh : post video awex tudung buat maksiat . ramai2 kutuk orang bertudung dan mulalah falsampah orang pakai tudung tak semestinya baik orang tak pakai tudung tak semestinya jahat . oh falsampah budak2 bengap .


tambahan : album DP semua tak pakai tudung .album raya pakai shawl belit-belit .sekian


bincangkan .




and peeps what say you ? kids nowadays . sangat lah cemgampang . pandai cakap tapi hakikat sekoqsekoq semua attention seekers . budak-budak baru nak up gitteww lerr jadinya . 


scary aite 
p/s lu semua perasan tak status enam tak ada ? haha tahniah cik jari . saja nak tengok sapa yang alert .kehkeh mohon semua terjah cik jari dengan kadar segera . belog beliau ohseemmm

sila gelak lepas baca.

7 comments:

gedek! said...

tengah 'renung' ni...

fuuyooh said...

nice entri.. entri macam nilah bagus :).. suke

JIJI YU said...

erm.tu tak kira yang kejap tutup kejap bukak lagi

JIJI YU said...

erm.tu tak kira yang kejap tutup kejap bukak lagi

Cik Jari said...

mana status enam????

makanya,nak kuar jemur baju kat luar rumah pon wajib bertudung..

YOUsoF said...

Orang kurang alert tak bermakna jahat.. ;D





Aku khusyuk baca sebab benda tu semua betul. Kadang² kita rajin cari kesalahan dan keburukan orang lain, sedangkan silap sendiri kita tak rajin nak muhasabah..

nub said...

itu anakharun namanya... hadeyyy

sepatah dua kata

apesal.com