Wednesday, September 28, 2011

WORDLESS GENERASI KURANG ILMU AGAMA .EH ?

aku tak slahkan parti tu cuma aku kutuk orang yang up status camni .sah-sah beliau \
jahil dan tak ada sifat hormat dan aahh pandai2 lah pikir kan .


lepas ni hanya maaf je dorang tao . lepas tu buat lagi dan lagi .
terserah pada generasi bijak pandai untuk menilai . aku tak sokong puak-puak duniawi aku sokong Islam . melampao sangat dah .dah banyak sangat media massa media cetakrompak   mempermainkan agama . menyisihkan agama . sebab apa dorang buat camtu sebab dorang tahu kalao bila hukum Islam dijalankan , gamaknya memang tak bahagia la hidup dorang yang penuh dengan rasuah riba curi duit rakyat semua tu kan .

p/s ok ini bukan wordless ye anak-anak =.= 

sila gelak lepas baca.

9 comments:

ain revival said...

hmmm..semakin ramai yang mempersendakan agama..

Islam bg mereka macam takde makna jep.

JIJI YU said...

kalo rang dok persenda agama kit amula melenting..tapi kita senirik dok wat cam tu

eiykaaayoii said...

knp manusia skrg makin bingai mengenai agama ?

belogkiter said...

takut dengan budak budak zaman sekarang ni. cakap macam tak takut hukum hakam.

nub said...

gen 1-malaysia

si cantik sally said...

pade saye la kalo takde ilmu didada yg ckop psal agama baik x yah up status macam2 soal agama..silap kate makan diri woo!!~~ so lebih baik diam..ape da..

nazirulhazwan~ said...

orang takde otak

Solihin Zubir said...

dia ckp hukum Allah tu kuno?

nnt duduk lah dalam neraka 'kuno' tu..

YOUsoF said...

Sedih aku tengok manusia macam ni. Malas nak cakap banyak.

sepatah dua kata

apesal.com