Tuesday, September 27, 2011

TAHUKAH ANDA ? kalao tak tahu kena la bagi tahu .

gua taknak cakap banyak karang gua cakap berbaur kekelingan plak . so kita cekidout je lah fakta gua nak bagi malam niih . mana tao fakta ni semua masuk dalam final sem korang ke spm ke pmr ke kan .


Fakta 1 :
Anda tidak boleh menjulingkan mata sambil menjelirkan lidah anda dalam satu masa…







Fakta 2 :
Setelah membaca Fakta 1 kamu dengan bodohnya mempraktikkannya







Fakta 3 :
Setelah baca Fakta ke 2 anda akan tertawakan diri sendiri

Fakta 4 :
Setelah anda membaca Fakta 3 anda berniat utk copy lawak bodoh ni kpda geng korang yg lain untuk kenakan diaorang seperti korang yg telah terkena. :P



kbai . pancunglah beta pancunglah beta . sesungguhnya otak beta sekarang sudah tidak berfunsi secara normal lagi . hanya berfungsi mengikut kitaran jam sahaja =.=

sila gelak lepas baca.

4 comments:

JIJI YU said...

no satu aku leh wat

Rawlins Ichigo Takashi Lutz said...

Hahahahaha
Terkena sangat,
Pinjam ek!

nazirulhazwan~ said...

aku cm bijak.so tak terkene langsung

YOUsoF said...

Cheese! Hamba sudah terkena... ;D

sepatah dua kata

apesal.com