Sunday, September 4, 2011

raya kan saling berkongsi kegembiraan dan juga er sayuran ?

usha nak amek apa lagi nih

yeah akhirnya ulam rajaaaa . nak tanam nak tanam !



ya itu dia ini masa raya ke empat .family aku dari raya ke2 sampai raya ke6 tak penah lekat rumah .yelah bukan selalu dpt raya kat penang . bila dh raya kat sini mulalah mak bapak aku nak buat lawatan secara belajar , ye belajar sebab kami sedang mencari dan menjejaki keturunan belah ayah aku di penang,perlis kedah dan perak . cadangnya nak buat alumi secara besar-besaran nanti . pheww

dan gambar kat atas nih kalao dah kepala jenis suka tengok pokok pokok ulam2 segala . memang rasa teruja je kan nak bawak balik segantang . lagi2 bila rumah orang tu ada kebun . lagi lah kan . sekali dengan biji kelapa bawak balik nak tanam kat rrumah . niceee. itu lah syoknyeewwwww raya di kampung . heheh

p/s malas nak karang ayat panjang2 bukan org nak baca . kbai
sila gelak lepas baca.

2 comments:

JIJI YU said...

umah aku berlambak sayur

FasiHaH SupiaN said...

meh dtg umah, ayah saya petani.hehe

sepatah dua kata

apesal.com