Monday, August 8, 2011

STOP VOTING AND SPREADING MESSAGE FOR PALESTINE VS ISRAEL ?

entry bersambung dari entry lepas . sila klik older post kalao nak tahu sbb aku malas nak copy link :p

pagi ni lepas sahur je terus check beloq .terus check fesbuk. okay ada komen ada mesej. berbunga2 riang sebab best ada komen lolol . baca baca baca gelak sensorang *gila* and ... terus terpaku terus terpana . bukan sebab komen anon yang cool . komen anon gua tak kesah . nak komen anon tak anon suka hati lu lah . janji komen lu tak berbaur taik. *takpayahnakganas* okay okay dapat info dari fatma ayuni pasal ala yang vote vote palestine ngan israel tu kan kan . ada sedikit berita pasal info tuh . sdikit INFO yang mungkin AKAN MENJADI BESAR *kena capslock sebab BESAR . ya penting sangat penting . sila baca . tapi berita ni pon aku tak sure jugak betol ke tak . dan aku tak tao mana satu betol . arghhh . tapi dorang dah siap buat kajian . takpe ah janji aku dah sebarkan . takut juga aku kalao benda ni betol . kita mati-mati ingat kita dah sumbang sikit untuk palestine tapi rupanya kita sedang sumbang banyak untuk israel laknatullah . Astaghfirullah . dah la siap ajak semua sedara mara sahabat handai jiran tetangga kakak abg semua suruh vote . pastu yang pelik aku rasa ramai je yang vote tapi system number tu tak plak bertambah2 . ada jugak komen dari sahabat pasal tuh .aku pon sebenarnya pelik jugak tapi aku ingat maybe terlampau ramai sampai kita punya kuantiti pon tak dapat nak naikkan poll tuh .

Berhenti sebarkan mesej "Google sedang menjalankan vote sama ada ingin menamakan Israel ataupun Palestin dalam peta Google Earth. Israel kini mendahului......"Ia adalah mesej berantai.Undi anda walaupun sebanyak mana disana tak akan membantu sedikit pun rakyat Palestine dalam kesengsaraan malah menambahkan beban bagi mereka. Untuk pengetahuan anda, setiap page view laman web tersebut, sebanyak RM0.01 akan dibayar kepada Israel untuk iklan Google Ads mereka. Bayangkan kalau ada berjuta-juta pageview dan mungkin lebih dari itu. MasyAllah. Berapa banyak dah wang yang mereka perolehi. Dan tahukah anda wang itu digunakan untuk membeli senjata dan peluru2 yang membunuh saudara2 kita di Palestine? Kalau difikirkan logik, tak kan Google yang besar itu buat poll gunakan website free seperti ini kan? Dan saya ada buat sedikit Whois Lookup keatas laman web tersebut (cara untuk mendapatkan maklumat pemilik laman web tersebut). Ini hasil carian saya: http://www.whois.net/whois/israel-vs-palestine.com. Tengok sahaja pada maklumat yang disertakan. Ada tertulis pemiliknya Google? Malah maklumat yang disertakan bukan maklumat yang betul. Fikir-fikirkan lah.http://www.whois.net/whois/isrwww.whois.nethttp://www.whois.net/whois/isrwww.whois.net

so kalao berita ni betol . aku kat sini nak mohon sepuluh jari kaki tangan , sepasang mata, telinga sebab atas kekhilafan diri sendiri dah sebarkan benda yang agak tak betol . tapi apa yang penting !
  jangan lupa BOIKOT BARANGAN ISRAEL!

dan tak lupa juga hari ni *eh banyak betol info aku dapat hari nih . hikhik*  baca tentang identiti terbongkar makcik hajjah sittalwuzara kejadah apa ntah nama takhengat .baca dekat
solihin zubir
abang panda arcx13
sozcyili
azmeerahmadshahrudin
sila gelak lepas baca.

2 comments:

belogkiter said...

betul ke ni.. teruk betul israel ni lah

Heidi Shafiq said...

tolong saudara kite.. :)

sepatah dua kata

apesal.com