Monday, August 22, 2011

LAGU ENDING JEJAK RASUL NI BUAT RASA MACAM NAK CRYCRY



rasa macam nak nangis kan ? lagi lagi bila tengah pikir berapa puluh milion dosa kita dah buat . sambil hafal nama -nama Allah sama-sama lah kita bermuhasabah diri :) jangan cakap la kan bila tengok jejak rasul , macam mana umat Islam kat sana hidup .macam mana dorang berjuang untuk tegakkan agama Islam. sangat speechless dan kagum tersangat sangat . bukan macam umat Islam malaysia yang malu dengan agama sendiri, yang hanya suka kan hiburan . nak buat macam mana kan dah kita ditayangkan dihiburkan setiap hari dengan hiburan yang melalaikan berkat keizinan pemerintah dan media . Astaghfirullah .

lagu ni punya la susah nak cari . padahal aku boleh je taip lagu tema jejak rasul tapi tak teringat langsung. tsskk tadi baru teringat nak buat camtuh last2 jumpa jugak . hamek . dah 9562865141897372 kali dah dok replay nih . sambil kesat hingus sambil korek hidung sisa siang tadi . huk huk k bai
sila gelak lepas baca.

8 comments:

Henry Zackery said...

lama x lepak sini :) kenal lg x ??

JIJI YU said...

kire ade jiwa lagi la engko tu

nub said...

sob sob. uhuk..

YOUsoF said...

SubhanAllah.. Aku LIKE lagu ni 9562865141897373 kali.. Lebih 1 dari kau.. Aku pun tak terfikir nak taip lagu tema jejak rasul sebab lagu ending dia kan kadang tukar²..



Lebih baik kerap menangis daripada kerap ketawa yang boleh keraskan hati tu..

UNA budak BAEQ said...

henry : opkos kenal . ngehngeh .

UNA budak BAEQ said...

jiji : jiwa aku stil geli geli remaja muslimah sepeti biasa =.=

UNA budak BAEQ said...

nub : nah kain buruk lap hingus .

UNA budak BAEQ said...

yousof : lebih satu pon jadi la . hahaha tu la . sebab mesti banyak kan lagu tema jejak rasul . sbb tu kemain susah .

betul lebih baik bnyak menangis kan :')

sepatah dua kata

apesal.com