Tuesday, August 2, 2011

LUPA NAK LETAK TAJUK BOLEH ?


gambar perempuan pkai baju sekolah basah ?
nak buat eksperimen sains ke biologi nih ?
tak kan lah bulan bulan macam ni pon nak cari menda alah ni jugak .
setiap hari mesti ada keyword lelucah yang singgah .
semalam cari pasal bra lah pasal selak kain pon ada . malas nak prinscreen . 
habes belog i jadi mangsa kepuasan nafsu korang .
geezzz .
setan bertopengkan manusia ni jugak lah yang tak dirantai .
datang p lah bulan apa pon kalao dah nafsu jadi anak didik setan tak kemana jugak . 
sama je tiap tiap bulan pon .  

******
yang perempuan plak bila pergi bazaar ramadhan suka hati je sarung baju .yang pakai tudung pakai lengan pendek pakai baju ketat pakai legging. yang tak pakai tudung biasalah . 
habis macam mana nak bagi lelaki semua jadi orang beriman
dosa korang bertambah pastu menyebarkan plak ka orang lain yang sememangnya tak tahan dengan godaan nafsu . haish haish manusia manusia . 

Hadis riwayat al-Baghawi dari seorang lelaki di kalangan sahabat, yang maknanya: “Satu kebajikan dengan sepuluh kali ganda dan ditambah, dan satu kejahatan hanya dibalas satu dan mungkin Aku hapuskannya, dan puasa untuk-Ku, dan Akulah yang membalasnya. Puasa sebagai perisai dari azab Allah sebagaimana penyangga, sebagai perisai dari mata pedang”.

sila gelak lepas baca.

3 comments:

JIJI YU said...

haha bju skolah basah..melekatt gitu

CIK FERRA AWW said...

hehehhe mgkin dorg tertekan tu untuk benda lain kot. think +ve beb

KimiCnoL said...

bulan puasa nie better duduk rumah diam2 jep..

sepatah dua kata

apesal.com