Monday, August 15, 2011

depa kata aku annoying tapi sebenarnya bukan aku tapi angelina jolie . dorang tertukar



erm erm dari tadi gua bukak new post nak conteng seketul 2 ketul ayat ayat berbunga kat korang yang sanggup baca tapi serious gua malas gila nak karang karang ayat . ni semua sebab gua dah start buat kuih raya la ni tadi =.= habis sakit badan bila lama tak buat keja .

mak cik yang buat kuih raya tu call aku , dia nak minta tolong buat kuih raya , ok memandangkan sedara gua pergi juga . tapi itu buakn sebab musabab dia . sebab yang betul sebab gua memang rajin dan suka menbantu jiran tetangga . itu jeh . ok kita abaikan disini .

apa yang gua nak gitau , semalam dan semalam dan semalam , pokoknya tiap-tiap malam sebelum  tido , ada je isu yang gua nak conteng tapi serious lepas buakk mata bukak laptop , semua kejadah tu hilang . gua tak tao la apa gua makan sampai sipat lupa gua dah macam angelina jolie . setahu gua , time sahur gua makan koko krunch  je . tak kan effect kot =..= ok yang ini pon kita abaikan .

dengar kata hari ni bonus masuk tapi asal gua tengok ibu gua diam je . tak nak share letteewwww . semalam ayah gua nak ajak berbuka kat botel tapi realitinya penang mana ada banyak hotel sediakan buffet ramadhan . nak nak pulak dekat belah juru , sungai bakap . situ gua rasa tak ada hotel . ni semua sebab nak g tengok adik aku demam la nih tu pasal tak leh gi hotel sri malaysia kat kepala batas .  okay kesian adik aku dah la jdi imam tarawikh tak macam kakak dia jadi imam atas katil je . =..=

rasanya karangan ni dah boleh hantar kat puan cikgu . dah 5 perenggangua rasa. tak payah nak cukup 1000 patah perkataan . puan cekgu tak kisah . ok lah gua nak g sambung makan kejap .buat fairuz dengan nub . i dah update harap uolssss tak sedih2 tak rendu kat entry gua *puihhh sebaldi kat diri sendri .


aku pon taktao apa yang aku merapik meracau memalam nih =..=
sila gelak lepas baca.

2 comments:

KimiCnoL said...

yang aku taw entry nie banyak typo..hahaha

fairuz said...

banyak jugak kau typo ni. dahsyatt. kbai

sepatah dua kata

apesal.com