Friday, August 26, 2011

BERBUKA PUASA BERSAMA hamis jalikha cik epol mario eleno, patin liana, zuzu julikha dan ZACK ZUKHAIRI

seminggu ni aku ngan family aku rajin sahur kat masjid . lepas buat qiam terus sahur seklai ramai2.bila sahur aku makan banyak . selalu kat rumah aku makan koko krunch je kalao tak lalu kdg2 makan sejemput je*bukan peribahasa tapi betul sejemput je . tapi bila makan kat mesjid , hamboih kemain mcm nak tambah2 plak tapi malu . haha sebab tu suka sahur kat mesjid . ngehngeh boleh makan banyak even lauk dia lauk ikan masin je tapi macam best plak . ok mukaddimah tak ada kaitan dengan entry :p

gambar dah lama tapi baru nak update .aku suka simpan2 cerita sampai jadi tapai . aku memang suka cerita yang dah basi basi nih . ngehngeh .tingin jugak aku nak tepek gambar besar besar tunjuk mata bulat2 muka flawless. tak apa muka jerawat banyak tak apa. nikon sedia membantu. terima kasih nikon ! minggu lepas kan time nuzul quran . aku plan ngan kawan2 nak bukak puasa dekat sekolah terchenta kat perlis . berapa tahun dah tak jejak kaki kat skolah situ . sejak berambus time lepas pmr . bebudak wanted kena out awal2 sebelum dibuang sekolah . agagaga

dari kiri : zack zukhairi, patin liana, zuzu julikha, mario eleno, cik epol

rasa suci tulus mulus kudus dan sopan :p
kalao tengah lapar . muka jadi macam hulk jangan salahkan ibu mengandung .
mereka semua beutiful gorgeous

warden kami kata kami pelajar special sebab tu dapat 2 talam . heheh

tetamu undangan . i miss the moment makan dalam talam ! 
bila dah jumpa reramai . perut mula rasa seronok nak makan banyak2 lepas melantak kat
sekolah pergi supper dekat kepsi . nak beli krusher act tapi terbeli bucket kepsi . ngehngeh
KAKAK ni yang belanja . sebab dia dah kerja . agaga buli membuli amalan mulia 

MA'AHAD AT-TARBIYAH AL-ISLAMIAH . pergh nama . haha
konon la kan . ni semua aksi masa muda remaja call ibu nangis2 nak balik =..=
baju asrama baju prep yang paling malas nak pakai ! 
kemain dulu dah la selalu kena panggil dengan warden ngan cekgu disiplin . 
p/s ada berjuta melon lagi dalam folder . kang post semua kang ada pulak yang block blog aku ni =..=
tajuk entry macam bangang . HAHAHA
sila gelak lepas baca.

8 comments:

reza al-razi said...

Gila ah.. Tajuk entri bikin jeles je.. ;-)

UNA budak BAEQ said...

reza : kahkahkah hamek hamek .

syuha zulkifli said...

Mmg title buad gempar.
Seronok bebuka dgn kengkawan =)

JIJI YU said...

ceyt

nub said...

nakharun. aku tak nmpak pun cik epon tembun. haha. bamben hang mana?

UNA budak BAEQ said...

syuha :
keh keh

UNA budak BAEQ said...

jiji :
sori yuyu kegemaran hang takda dlm gambar . hahaha

UNA budak BAEQ said...

nub: cik epon dah jadi kuruih la . hahaha bamben dia p toilet kot . tak ingat la . harhar harrem

sepatah dua kata

apesal.com