Wednesday, July 13, 2011

[yx2/xy*2x] BLOG DAN METEMATIK

blog + SEO = ?
blog + lucah =  ?
blog + copypaste = ?
blog + perempuan cantik  = ?
blog + lelaki hensem = ?
blog + separa matang = jarang update

bye

iklan : nak tempah kuih raya ? hubungi saya segera =..=

nota : anak kucing sekoq dah mati . adik bradik kpd si oren ngan oren hitam . tsskk memula kawan mak aku yg amek dia jaga tapi bagi balik kat kami 2minggu lpas sbb beliau nak p kursus . dia yg paling kecik terbantut tumbesaran . minum susu pon sikit je . kawan mak aku boleh p bagi makanan kucing hat whiskas tu mana la dia boleh makan . kecik lagi . tgk2 pagi ni dah mati . tak sempat pon nak amek gambar dia T____T
sila gelak lepas baca.

8 comments:

azwa amani said...

biasalah tu.. ada komitmen lain yg lbh pentg dri update blog

Wani said...

haha .
best2 , hehe

JIJI YU said...

blog lelaki hensem tu..aku le kot..

missSenget said...

kenapa persamaan tu, satu je ade solution?

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

kenapa gua tak masuk list..

gedek! said...

SEO tu apa?

Afikah Aziz said...

ika pun jarang update huhu..

nub said...

sah math hang kantoi tadika dulu an, sat aku hantaq ckgu sameah ajaq hang

sepatah dua kata

apesal.com