Friday, July 8, 2011

DIA DILANGGAR DEPAN MATA AKU . DEPAN MATA AKU :'(

penyesalan nih dah tak berguna . sambil bawak moto sambil pegang sayur keluar dari market . aku menangis macam orang kena tinggal suami . anak kucing tu anak kucing tu kecik lagi . aku tao dia lapar sampai dia meow pon dah keluar suara . bodoh lembap betol aku sampai kalut nak beli ikan sampai tak sempat nak tolong makhluk Allah yang kecil itu . dia dia kena langgar dengan van depan mata aku . dah tergodek godek dah beliau masa kena langgar van itu . aku tak sempat aku tak sempat nak angkat letak tepi . sekarang ni aku dah macam hutang nyawa kat beliau ,

aku memang nak angkat masa aku nak masuk pejabat pos tapi sebab tengah rushing nanti dulu . lagipon time tu dia ada dekat tepi pokok tak kisah sangat . masa aku keluar dari office pos tengok dia dah tak ada . rupanya dah jalan sampai atas jalan . macam mana dia boleh ada jalan tepi longkang ? mesti ada orang angkat sebab sebelum tu dia ada dekat sebelah sana . nak lalu kena langkah longkang . ahhh sudahlah kalao aku cakap pon bukan korang dapat imagine macam mana keadaan tu T________T aku nak letak tepi sebab memang dah fikir nak bawak balik rumah . tsskk tsskk

aku nak angkat dah letak tepi sebab memang dia ada kat tengah jalan nak masuk simpang . bukan lah jalan besar tapi aku dapat rasa dia akan kena langgar . sebab dia kecik sangat memang orang dalam kereta tak akan nampak kalao bawak laju . at the end memang dia kena langgar . kena langgar depan mata aku . dengan van . aku dah nak ondaway dah nak angkat dia . tak sempat . tak sempat nak angkat dia letak tepi :\

maaf kucing maaf maaf maaf maaf maaf aku memang nak angkat kamu . tapi ajal kamu lagi cepat dari aku . kalao tak mesti kamu dah ada kat rumah sambil bermain dengan tiger dan adik adik angkat nya yang lain . biar tubuhmu kurap dan taik matamu banyak . semua tu boelh diubati . tapi tapi t_t aku masih tak sempat.

aku harap kematian itu akan membahagiakan beliau kerana tak payah lagi cari makanan dan tak payah lagi  tahan lapar dalam usia sekecil itu . maaf kucing maaf .


p/s ini baru anak kucing kalao anak manusia depan aku. aku rasa dah pingsan terguling2 dah . tsskkk aku harap korang kalao nampak anak kucing tu tengah jalan ke letak beiau kat tepi jauh dari jalan raya sebelum dia kena langgar . dia juga makhluk Allah yg kita kena tolong .

sila gelak lepas baca.

11 comments:

JIJI YU said...

haaaa sudah..nnti die jadi hantu cari engko

shiema sufian said...

laaaa. ingatkan ape lah tadi.

d_tieah said...

Sadis giler cerita kucing mati depan mata kau.. Tu lah kau.. Lambat sangat bertindak.. Aku plak kalo nampak kucing mati tengah jalan n masa tu aku naik moto, memang aku benti tepi jalan, amik bawak umh, kuburkan kucing tu..

*BERSIHkan jalan raya ituuu.. Hahaha..

Entry Terbaru 1: Perhimpunan Bersih Batal ; Wan Azizah Ajak Undi Pas Atau BN
Entry Terbaru 1 : 2 Video Pekerja KFC--Ayam Disapu Pada Tapak Kasut Dan Perahan Kain Kotor Dalam Periuk Ayam Spicy
Entry Terbaru 2 : Facebook Anwar Ibrahim Kena Hack ; Hackers Sekarang Pun Fokus Bab Politik

b a m b a m ' s said...

pernah ternampak kucing kena gelek ngan kete.. menggeletik dia sakit..kesian..huhuhu.. dah ajal dia.. nak buat mcm mana..huhu.. kot2 kita tlg..dia mati cara lain lak kan..

mesti rasa ralat kan.. =(

gedek! said...

targedi..!

KimiCnoL said...

kalau anak patung kene langgar,ko nangis x?

acelia said...

ingatkan apa lah yang jadi mangsa..
hehe :D

nub said...

deng. aku perlukan anak kucing di sisi saat2 begini.

ehehe

iphotoshoot said...

jmput follow kami di http://iphotoshoot2u.blogspot.com

atiqa aris said...

sedihnye nmpak kuceng kene langgar,,kite pon pnah tgok gak.huu

Farah Junaidy said...

takpe kalo jd anak angkat or adik angkat...byk pahala mengangkat-angkat nieh..haha

sepatah dua kata

apesal.com