Wednesday, June 29, 2011

TIGER ADA ADIK BARU TAPII TIGER KEMAIN SOMBONG

senior la katakan . bila dekat je mula lah nak buat bunyi2 nak gaduh si tiger tuh . kot la nak belai2 adik baru . takut kurang kasih sayang la tuh . heh oh ya 2 ekor adik adik baru nih ibu aku bawak balik dari office dia . macam anak luar nikah pon ada dorang nih . mak dia tinggal terus lari . jantan mana lah punya keja . habis madu sepah dibuang . haishh yang si mak pon sampai tak ada duit nak beli susu ke hape tinggal je macam tu . habes aku kena jadi babysitter suap anak-anak ni susu dalam botol .

kena ikut turn guna botol . botol satu lagi belom beli .

nyot nyot . nak minum susu pon payah . puting dia panjang sangat . 

nak bagi susu gantung belom ada . bagi susu dalam guna syringe je.
kena pelan2 takut tersedak plak 

mak aku 

dah boleh kawen dah nih  abang aku . siap ada cara nak bagi minum susu

sampai sekarang dorang asyik bunyiii jeh . yang betina paling bising suara macam jantan . dah bagi susu pon bising lagi . aku tak tao lah dorang nak apa . masak goreng berempah jugak kang . nak berak pon kita kena buatkan .kena usap2 bontot dorang dengan tisu basah baru nak kencing dengan berak . sampai terpancut-pancut taek cirit . selamat lah pakai glove . kalao tak semelih dah depa nih . yang tiger tak habes nak buat muka garang kembang-kembang bulu . dengan budak kecik pon nak lawan . haishh

p/s kadang-kadang semua ni berlaku ada sebabnya . kena bangun pagi bagi minum susu . kena bangun malam kalao dorang bunyik . prektis untuk kawen nanti katanya. kesabaran yg tinggi tu sangat lahhh perlu . terus terbayang susahnya ibu ayah aku nak jaga aku adik bradik masa jadi bayi comel . insaf ~

susah macam mana pon nak jaga anak-anak ni tapi bila dengar suara miow miow terus rasa sedih rasa sayang yang amat kat mkhluk Tuhan paling comel ni . sayang semua anak-anak. semoga semua kuat membesar bagai juara ye :)

sila gelak lepas baca.

3 comments:

d_tieah said...

Fuiyooo.. Una kasi susu kat anak kucing.. Hahaha..

FasiHaH SupiaN said...

weyyy comey nye anak kucing...kecik lagi lak tu....jaga bebaik una, kecik sungguh....takut lak aku nengok..

JIJI YU said...

ahaha..anak kucing tak cukup bulan ke ni

sepatah dua kata

apesal.com