Thursday, June 23, 2011

tak da la spontan sangat tak de lah wordless sangat cumaa. .. .

spontan : bila lah nak dapat gaji ? =.=

wordless

**********

luahan perasaan hari ni dan semalam : aku sebagai blogger yang suka jalan2 tanpa tinggal jejak ada perasan lah kan . terdapat banyak okay mmg banyak  blogger yang suka guna teknik yang busuk hodoh geli . teknik nak trafic tinggi . letak tajuk bagai nak rak tajuk memang SEO la kan tapi isi tak dak nak buat apa . contoh macam download game chuzzle deluxe(CONTOH SAHAJA) tapi bila klik download kdg2 not available . kdg2 download menda lain . filem pon banyak, bila dah dowload tgk2 tak boleh play la tak habes la.. patutnya sebelom nak publish kena la check dulu. jgn lah nak cepat jee sampai org lain yg susah .mmg lah kualiti tak sama dgn yang asli tu aku paham tapi yang aku tak paham blogger tuh . dah la semangat aku nak download game ngan filem tengok2 menda lain yak keluar =.= setakat game filem takpe lagi ni hari tu aku cari maklumat untuk UPU kemain banyak blog tulis sal ni tapi isi tak sama pon mcm tajuk . dah la urgent . haduyaii sedih tawu .

so agak2 dapat dosa ke tak kalao korang buat camtuh ? duit mmg la dapat .masyuk . tiap bulan nak cashout je .tayang2 kat blog . tapi tak ke rasa duit tuh halal dengan tipu orang ? memang lah isu kecik tapi geram jugak lah aku kan asyik terkena jeh . banyak kali dah kena . bila cari something kat google naik nama blog dorang tapi bila bukak isi tak ada pon yang berkaitan . link pon not available .kalao berkaitan pon sikit jeh . mana tak geram . bila aku tinggal komen tegur mulalah kata macam2 siap buat entry khas utk aku .pastu ramai lah komen simpati kat dia .blogger hebat .pfftt kalao aku nak kutuk aku tak guna nama account aku . aku guna je nama anon tapi aku lebih suka guna acc sebab apa2 feedback dia boleh terus serang blog aku . susah apa . nak takot apa . aku cuma tegur tak maki pon kot =.=

aku tahu aku tak layak nak tegur korang . ye la aku bukannya hebat bukan femes bukannya otai . tapi tak bermakna kena jadi yang hebat dan ada kuasa saja baru boleh tegur kan . tapi kalao tak nak terima teguran aku pon takpa . ada aku kesah ? janji aku nak makan .bye. lapaq . (entry berkurun baru nak publish .haha)

p/s sapa ada game chuzzle deluxe ? aku nak . tsskkkk comel je bebulu tuh T__T


sila gelak lepas baca.

6 comments:

d_tieah said...

Sabor ye cik Una.. Aku pun kadang2 geram gak.. Tajuk je gempaq walhal cite pasal kucing dia mati.. Hahaha.. Menyampah..

*Entry aku sesuai tak dengan tajuk??? Kalo tak awal2 kau tegur ye guna nama anon tau.. Jadi aku tau lah itu kau.. Hahaha..

Entry Terbaru : Penyelesaian Isu Laman Web Disekat

fairuz said...

hahaa bengom. gua tak penah lagi buat "mari mendownload cerita best disini. sila tekan yaww" lepastu tekan2 tak dapat. raase nak buatlah. hahaha

CIK FERRA AWW said...

BETOL TUH. WAT GERAM JER. KADANG2 ORG YG USAHA SMPI TAK TIDO TULIS BELOG PON TAK DPATA CM DORANG SOBSOB

JIJI YU said...

huk aloh..biasa la tu..bile hati dah tak reti nak menilai..chill le..

FasiHaH SupiaN said...

una, aku ada chuzzle duluxe ni, folder dia, ko nak ke? lau nak aku boleh send through emel kot, nanti ko add lah aku kat fb, PM aku...bg emel,aku hantarkan..da jumpe belum??

Amni said...

hemm... sebab tu tak nak letak shoutbox kat blog.. orang yang tinggalkan link kadang2 menipu jer.. huhuhu....lagi suka tinggal jejak kat kotak komen... =)

sepatah dua kata

apesal.com