Sunday, June 19, 2011

SUDAH LAH SETAKAT INI SAHAJA BLOG NIH . DAH MALAS DAH NAK BUAT ENTRY .

ada kaitan ?
perbezaan blogger femes dekat dunia maya je pon dan blogger suam-suam kuku .asyik2 pasal blog asyik pasl blog jeh . bosan tawu . bosan . grr

blogger perempuan : post entry peribadi diselitkan dengan gambar chomel pakai baju kemain cun dengan shawl kekupu kekumbang atas kepala . pakai legging / jeans ketat tapi masih mempunya 100 komen membina dan mampu membuatkan si pemilik kembang kempis tak hengat dunia . so 90% komen adalah memuji kecantikan wanita itu . ada lah sesetengah komen pasal entry bukan pasal gambar .
"cantiknyaaaaa kakak . comelnyaa awak . sesuai betul shawl tuh dgn u . cantiknyaaaa dress beli kat mana ! "

ternd lah kan sekarang pakai jeans ketat dengan baju kononya baju labuh . orang pakai legging korang marah. habes tak nampak ke jeans ketat atau skinny tuh dah konpem2 ketat macam legging juga . bingai . bila ada orang buat entry pasal legging korang marah dgn org pkai leging , setuju lah jgn pkai legging tapi bila jeans ketat tak pulak nak amek kesah . lagi-lagi bila blogger cantik femes yang pakai lagi lah tak kesah . nak kata apa lagi . depan depan kena lah buat2 baik ye dak . barulah blogger femes sayannggg . tak gitu ? tak kan ada yang tegur kan ? heheh

blogger lelaki : buat entry pasal lucah atau entry copy paste atau entry hebat yang kononnya berjaya menumpaskan sindiket tipu-tipuan dalam dunia blog .atau entry yang boleh mencairkan hati wanita. ye lah perempuan kan ramai sekarang .  hebat hebat . ramai yang memuji dari memberi nasihat tentang keburukan pada entry . tak pe blogger femes . semua boleh .tak ada pon nak marah . kalao orang hentam blogger femes, jangan risau pasti ada backup punya . kaki kipas la katakan  .  opss bukan ke maaf sengaja :p

ada lagi . bila blogger biasa2 yang tak kisah dengan trafic dan hanya meluahkan perasaan terhadap dunia blog dan buat sedikit analisa terhadap dunia maya ini . cakap pasal kaki kipas cakap pasal trafic cakap pasal seo . jangan risau wahai blogger suam-suam kuku , nanti blog korang semua pasti dibanjiri ramai dan jangan lupa untuk moderate comment takut2 nanti komen yang orang bagi membutthurt kan korang . tak pepasal korang bunuh diri plak bila ada anon hentam korang sebab kononya dikatakan cuba untuk tunjuk terror .ye la newbies la katakan . tak otai tak femes . buat blog pon 2009 .

oh padahal kalao nak diikutkan memang seratus betul apa yang blogger suam kuku tu cakap . cuma sebab beliau blogger suam kuku , beliau dihentam . cuba kalao blogger bajet femes buat . perghh setakat anon pon nak kecoh sedunia buat entry sedih minta simpati . serious . buat je lah entry apa pon .

gila ini bukan entry minta trafic kejadah haram , dunia semua tuh . ini entry apa yang aku nampak apa yang aku lihat bila aku blogwalking melihat kepura-puraan dalm dunia maya . blogger femes komen blogger biasa guna acc anon . pfftt ingat gua tak tao ke . gua buat-buat tao je okay :p okay entry nih kalao korang terasa gua pedulik hapa . add je lah fesbuk aku . maki je lah kat shoutbox maki je lah kat fomrspring . ada gua kesah . hati kental derr . setakat buat entry aku kena hentam dengan anon . pejadahnya . tak kental lah der tak gagah lah weyh . okay nak hack ke ? ala jangan lah . lu hack pon bukan dapat apa . entry kosong ej dalam blog gua nih . kehkeh . duit iklan pon adalah bapa sen . nak ke ? amek je lah .   haha

dah la kalao cerita bab bab macam nih memang aku suka . sebab boleh maki maki . wukiki . bai .

*****

syok la kan lepas nih aku jarang nak update dah .
sebenarnya esok dah kena start keja kat office kawan ayah aku . syarikat baru bukak so nanti aku keja sorang2 la dgn boss . pheww jadi kerani pon kerani lah . mak bapak aku kat rumah dah bising dah asyik dok bebel aku nih suka dok  depan laptop jeh . main fesbuk main blog katanyaaaa . tsskkk

macam dulu masa aku keja kat kedai bunga , blog memang terabai lah kan . seminggu sekali ada la 2 3 entry . memang kejadah blog aku nih trafic tak penah ada . setakat time aku update je ada la naik sikit2 pastu kalao tak update turun kemain lah dorang . kena buat enrty berunsur SEO la kot lepas nih kan . kehkeh

ok till then stay chilll and coolllll yaw . nak hot hot pegi mandi waterfall . heheh

amenda lah aku merepek nih . datang bulan bintang ke apa . pfffttt . bai .bai lagi . grrr

sila gelak lepas baca.

6 comments:

EZAN IDMA said...

haha mcm2 jenis blogger

fairuz said...

-_____-"

aku jenis mana?

Chempaka Sari said...

kalau blogger terkenal pijak semut pun tak mati..

belogkiter said...

emm.. entah lah.. akak tak campur orang...

kotak bulat said...

lalalla~ da biasa bce ni... lain org..lain caranya..biarkan sajee

haikalblank said...

dah, tepi...giliran aku cerita pasal SEO lak...HAHAHA sheet.

HOHOHO....

sepatah dua kata

apesal.com