Friday, June 3, 2011

PERBEZAAN TERKENAL DAN TAK TERKENAL DAN JUGA TROLL

yang terkenal
new post title : benci
body post : hai semua bosan la hari nih bla bla

200 comments received

yang kurang terkenal
new post title : kebaikan solat berjemaah
body post : Kelebihan Solat Berjamaah Dari Pandangan Seorang Bukan Islam Diceritakan bahawa seorang profesor dalam bidang fizik di sebuah universiti di Amerika Syarikat, telah membuat satu kajian tentang mengapa disyariatkan solat berjamaah di dalam Islam dan kelebihan solat berjamaah tersebut dalam kehidupan umat Islam. Menurut profesor itu, tubuh badan kita (manusia) terdiri daripada dua cas elektrik iaitu cas positif dan cas negatif.seterusnya  KLIK SINI


5 comments received


yang terkenal buat saja post apa pon pasti akan dapat sambutan . walhal post mengaibkan dan kononnya untuk memberi pengajaran . maka ramai lah yang terdiri dari kipas susah mati menyerbu komen setuju walaopon hakikatnya segala penulisan yang terkenal adalah zero . 


kadang-kadang aku tak tahu nak masuk blah mana . blah sini best dengan gaya penulisan yang sinis tapi tujuan untuk menasihati dan contoh yang diambil ada depan mata . namun blah sini yang selalunya dihentam oleh blah terkenal kerana alasan dorang blah sini suka memburukkan orang . padahal blah sini hanya bercakap apa yang betol dan apa yang otak mereka berfikir secara logik bukan seperti otak si kaki kipas .bukan lah maksudnya kita perlu pilih blah sini atau blah terkenal . tidak perlu . berdiri dengan usaha sendiri itu perlu . jangan fikir apa yang orang rasa dengan blog cikai kita . jangan pernah rasa down kalao dihentam dengan alasan tidak munasabah . namun . . . . aku lebih suka mereka yang konon gaya penulisan mencarut mengutuk tapi penuh dengan isi tersirat berdasarkan apa yang terjadi . yearghh .ya aku suka mereka yang berfikiran sinis. serious . aku tidak suka mereka yang terkenal . yang terkenal kerana entry lucah mereka dan entry publisiti murahan yang penuh dengan tips 'konon'nya dan nada simpati bila dihentam anon . pfftt


oh aku pening . sekarang aku nak kawan dengan siapa ? dunia ini penuh dengan pura-pura . nampaknya aku perlu tinggalkan ini sementara .  bye nak pergi buat part time dekat tempat kerja lama :p 





eh tak payah la komen sebab aku suka tengok kotak komen aku kosong . terima kasih sudi bace . lol
dan eh malas betol nak ping ping sekarang macam blogger 'terkenal' tuh . :p
sila gelak lepas baca.

5 comments:

JIJI YU said...

aku pasan lame dah kalo n3 yan gberilmiah cenggini kompom trafic yg biase ramai pon jadi sikit..

man yusoef said...

sape blogger terkenal tu...btol tu..alam maya penuh dengan tipu helah...dusta semata-mata...menciK!!

Cikgu Fikri said...

huhuhhuh..
biasalah tu..
alam maya....

Cikgu Fikri said...

eh, lagi 1, aku pun suka jugak entry yg jenis sinis, then ada maksud tersirat..
mmg critical thinking..
terbaek :)

fairuz said...

tapi kat blog aku 50-50. hik3. :D

sepatah dua kata

apesal.com