Tuesday, June 28, 2011

KYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA dah macam-macam benda tak berpekdah aku delete, dah bogelkan semua dah sampai tak ada baju !asal macam lembap lagi blog sampah nih ! sepak sepak sepak ! cpr cpr cpr .

=.= tsskkkk benda apa lagi la yang melambatkan blog nih . hadoiiii .
tolong senaraikan lagi .







==' 

sila gelak lepas baca.

8 comments:

puteяi ʓαняα said...

hmm..line kowd..sy bukk blog awk ok je

UNA budak BAEQ said...

agaknya la kot . streamyx hari ni mcm lembap . tsskk

nk kna dpatkan unifi =.=

iz said...

hehe..blog sy ,nak bg cepat,abis sume widget sy remove..haha

Amiey White said...

kosongkan tepi , twitter tu letak kat sidebar , shoutbox pun sama sebab penambahan di bahagian tepi berat .

Bloglist memberatkan blog . sebab tu amiey letak bloglist di blog lagi satu.pengomen terhebat . I guess tak perlu kot.

laporan semasa dan jalan2 cari pasal awak .itu sahaja . btw blog saya berat x? hihi

Pendekar Berkuda said...

bubarkan bloglist tu.... buat cuma satu atau dua bloglist sahaja..

twitter tu bukan pergi ke twitter pun..masuk ke blog ni balik... jadi lebih baik buangkan... tak perlu kot... tengok blog2 orang yang ringan... jadikan sebagai contoh...

JIJI YU said...

buang follower tu..ahahaha..

FasiHaH SupiaN said...

tak tahulah ek...ape ye una??bloglist kot?? selalu ni yg lambat..sama cam blog aku gak..adesss nak tukar template la cenggini...

merahitujambu said...

ok jee..laju jee aku on..apa nyaa???ko nya comp ni

sepatah dua kata

apesal.com