Sunday, June 12, 2011

“GA PERTAMA PUTERI KATEK”


dengan hebat dan bangganya aku nak join giveaway si katek nih . kemain princesss katek nih ha . jom la join .
KLIK SINI ataupon klik saja banner okay :)

oh ya sebelum tuh puteri katek nak tengok 3 entry terbaik blog aku . eh ada ke enrty terbaik ? =..=
- RAHSIA KEAJAIBAN BUNGA ROS 
-TUTORIAL BUAT SIMPLE ANIMATION GUNA ADOBE PHOTOSHOP
-BUDAK ZAMAN SEKARANG NIH KAN . PELIK

argh sebenarnya tak de lah terbaik sangat . huuu dah dah jom lah join . nak bagi sponsor pon boleh . hehe

last sekali ada ucapan dari pihak penaja :p
“ LIFE IS TOO SHORT TO BE UNHAPPY!!”

sila gelak lepas baca.

4 comments:

JIJI YU said...

kah4..aku nak tau gak r n3 terbaek aku yg mane

fairuz said...

rajinnye kau. semua nak join? -__-"

nurul nadia nasir said...

salam singgah dri blog Katek :) gud luck!

putERi-kAtEk said...

hye!! thanks sudi join!!
bila2 masa aja saya akan up entry pemenang...jeng jeng jeng...siapa ye akan menang??

sepatah dua kata

apesal.com