Friday, June 24, 2011

DAH MACAM HANTU DAH GAMAKNYA BLOG AKU NIH . UNFOLLOW JE LAH .

Assalamualaikum dn selamat pagi .


my dear peeps . .
yang terfollow aku boleh lah unfollow balik . baik unfollow je sebab nanti max folloer anda dah limit kan rugi dah tak boleg follow blog orang lain . so dari korang follow blog aku pastu hilang mcm tu je baik unfollow je kan . senang korang jugak . aku tgk jumlah follower banyak2 nih kadang2 geram jugak . ye la nanti orang masuk blog aku mesti akan trus tgk jumlah follower ye dak . lepas tuh tgk komen . habes bila dah tgk jumlah follower err banyak la jugak tpi jumlah komen ciput msti org kata aku nih jenis i follow u follow back . main paksa2 sbb tu follower bnyak .tak kisah lah . ada jeh blogger lain kata i follow u , u follow back tuh tak salah . tapi suka hati aku lah nak suka ke tak . dah korang punya blog hebat2 , cakap apa pon org setuju je .

so aku tgk blog aku nih dah boleh jadi blog personal , diari aku seorang2 je so kalao nak unfollow pon tak pe . aku tak kesah . bukan la nak halau tapi ntah dari 1000++ yg follow , cuma 10& je yg muncul . salah aku jugak sbb tak bw kat blog dorang . kehkeh . nak buat camne aku nih semua malas . nk bw pon kena tunggu mood rajin gila bapak . kalao tak mmg aku temenung je la main game . heheh macam sia2 pon ada blog nih . tapi pelik dgn org sekarang . blog tuh dah mcm benda penting plak . nak buat syarat kemain .

nak try buat bisnes lah . nak jual pin comel2 kartun . kehkeh . nanti jadi blogshop je lah blog nih .biar tak ada org janji duit masuk . wukiki  *konon mata duitan

p/s sila lah unfollow aku ya :p papai .
sila gelak lepas baca.

13 comments:

haikalblank said...

tak nak ah. dulik apa aku. aku baru je follow ko nak halau aku lak...
lalaaalaalaa~

UNA budak BAEQ said...

alololo sweetttnyaaa . luls
ko tak unfollow aku hack blog hang .

wukikiki .

belogkiter said...

eh?? camner eh nak unfollow.. nampak butang follow je

LennMommaChubby said...

Tak apa la.... Kan masing2 ada sesuatu yg menarik utk dkongsikan dlm blog. Blog ala2 diary pun best apa.... ^^

ku-cit said...

ok i unfollow..ehehe

eton said...

ala biasa la x semua org free nak main blog.. at list dah ramai follower dr yg x naik2 langsung... huhuhu

JIJI YU said...

ahah bunyi cam putus asa je ni

gedek! said...

Teros menulis

I will follow u...

Benrauf said...

cesss..wat bunyi cam majuk. aku still follow ni. walaupun baru. jgn lah down. teruskan menaip. sebenarnya berapa banyak follower tk penting sangat. yang penting nya ada loyal reader. dan rasanya ramai loyal reader ko ni.

CIK FERRA AWW said...

KEKEKE. TAK NAK LAH. NAK FOLLOW JGK. BELOG CANTEKKK.

Pakcu Sofi said...

takmau unfollow ;D

Onitsuka_hana said...

da limit ek follower..hehe

FasiHaH SupiaN said...

lahhhh tak perlulah gitu una......buruk siku ler gitu, dah bagi, amik balik...hehe

sepatah dua kata

apesal.com