Thursday, June 9, 2011

BEST KE PAKAI BAJU NAMPAK TALI BRA ? NAMPAK BRA ? NAMPAK LORONG2 GELAP ?

arghhh bukan pintaku nak buat tajuk kemain lucah nih tapi nak buat camna dah terasa nak buat . tapi gua syak kawan2 blogger aku tak ada yang macam nih tapi kalao blogger yang aku tak kenal maybe lah ada kan . ala yang macam si milomilo tuh gambar tebaru kot pakai baju tak cukup sebelah sampai nampak tali  bra kaler hitam . shit. kalao tak bagi gua gersang memang tak sah kan kao pompuan   =..=

eh memang belambak2 kot pompuan yang suka pakai baju nampak tali bra dan bra kaler kaler . gua tak tao lah dorang sengaja ke atau tak sengaja . ye lah time beli baju nampak cam sopan jeh bila pakai opss ternampak lah plak . tapi tetap pakai jugak walaopon boleh menampakkan tali rapia dan juga ketiak hitam eh mana nak tao kalao pakai camtuh boleh dapat jodoh ke boleh dapat pakwe ke kan.lol

dah agakkkkk ! dorang pakai baju bagi nampak tett sebab nak tayang kat para lelakilembu
 yang bernafsu serakah !
gua rasa mesti ada sebab dorang suka pakai macam tuh . ye lah selain menambahkan dosa para lelaki bermata keranjang dan lelaki yang beriman yang terpandang .dan semesti menambahkan dosa si pemakai, aku rasa mesti ada lagi sebab musabab mereka suka melucah macam tuh . maybe sebab mereka masih tak punya cukup duit untuk beli baju muslimah mahupon baju lengkap menutup aurat . eh tao tak baju nampak tali bra gua tengok kat pasar malam selonggok lima hengget jeh . memang patutlah ramai yang pakai macam tuh . murah weyh murah . ataupon dorang rasa cool bila pakai camtuh ?

mungkin jugak sebab mereka rasa terlebih hot . *hot ini ada dua makna ye anak2 * ye lah kat mesia nih konon panas tak macam longdong sejuk mata memandang . terpaksa la kan pakai baju nampak tali bra dan baju nampak bra*nipis* . oh kemungkinan juga mereka rasa hot bila pakai macam tuh . retisswadapak pon belambak pakai macam tuh . so untuk menjadi retis jalanan kena lah pakai baju nampak tali bra camtuh .ye dak. baru ada orang pandak phewiit phewitt kan .

ahh pokoknya gua sendiri tak tao apa motip depa pakai baju tak cukup sipat macam tuh .gua tak kesah lah kalao yang pakai tuh bayi comel atau kanak2 comel yang tak perlu pakai bra tapi gua kesah yang pakai macam tuh kakak kepada bayi dan yang paling gua menyampah dengan mak kepada bayi mahupon nenek kepada bayi . memang rasa nak baling #petias jeh tapi gua takot nanti dorang semua pakat menari sambil gesel2 kat #petiais.gua heran lah kan sebab gua mana ada nak pakai baju macam tuh . gua pakai baju macam budak selekeh sampai orang tanya gua nih tingkatan berapa . gua ingat nak pakai baju tuh dalam bilik jeh tayang kat suami terchenta baru fresh. kahkah asal nak lucah jeh nih traik trafic ke apa bhai . pfftt

gua lupa nak cakap sal baju kurung nipis  nampak bra . selamat ROZI TIGER ingatkan gua .kehkeh
Wah.. Lu sekarang hebat kan bro??? Hahaha.. Aku tak kesah lah kan dia nak tayang tali bra ke ape ke.. Masalah aku cuma satu je.. Hahaha.. Aku tahu lah sekarang trend kain baju kurung nipis kan??? Pastu baju plak berfesyen cam #retis konon.. Dah tu boleh plak baju dia takde lining or tak pakai inner.. Tapi kepala bertudung.. Aiyooo.. Itu memang selalu aku nampak kalo ade mejlis kenduri tak kira lah kat rumah atau d hotel.. Adoiiiiiiii.. Kain baju kurung aku pun ikut trend gak tapi ade lining.. Takdelah nak tunjuk tali bra kaler maler tu.. Hahaha..


notanotis : pergi kenduri pakai baju kurung memakcik tanya gua tingkatan berapa . pergi jalan2 pakai tshit besar memakcik tanya gua tingkatan berapa . lu ingat apa yang patut gua pakai sampai memakcik tuh tanya nak tak jadi menantu makcik ? okbai *gua rasa cool lah bahasakan diri gua gua musang nih .

gua kecik2 lagi dah kawen . lu ada ?

sila gelak lepas baca.

14 comments:

missSenget said...

kite kene jadi lain..

ape org x tunjuk..kene laa tunjuk kan..

tak gitu??

kakakaka

Norasikin said...

tiru2 perangai omputeh yg tak senonoh tu la.

cik beriesz said...

btol tu..
sakit mata tgk ppuan melayu yg pkai cm tu..berpada2 la lau nk berfesyen pom..tol x?

Acca Ca Chunk said...

pakai baju kurung lagi comel ohh,,!! sweet je, cam gula batu. sumpah!

d_tieah said...

Wah.. Lu sekarang hebat kan bro??? Hahaha.. Aku tak kesah lah kan dia nak tayang tali bra ke ape ke.. Masalah aku cuma satu je.. Hahaha.. Aku tahu lah sekarang trend kain baju kurung nipis kan??? Pastu baju plak berfesyen cam #retis konon.. Dah tu boleh plak baju dia takde lining or tak pakai inner.. Tapi kepala bertudung.. Aiyooo.. Itu memang selalu aku nampak kalo ade mejlis kenduri tak kira lah kat rumah atau d hotel.. Adoiiiiiiii.. Kain baju kurung aku pun ikut trend gak tapi ade lining.. Takdelah nak tunjuk tali bra kaler maler tu.. Hahaha..

Entry Terbaru : Day 1 : 10 Things About You

UNA budak BAEQ said...

@missSenget hahaha sengal lah senget .

UNA budak BAEQ said...

@Norasikin tao takpeh .

UNA budak BAEQ said...

@cik beriesz merosakkan agama jeh . memalukan .

UNA budak BAEQ said...

@Acca Ca Chunk kan kan pakai baju kurung lg comel kan. *rugi plak tak letak gambar aku pkai bju kurung * hahaha

UNA budak BAEQ said...

@d_tieah gila betul weyh . aku lupa lak pasal tuh . yang tuh mmg belambak kalao g kenduri mahupon raya . baik tak payah pakai bju kurung . hee

alyaclumsy said...

haha, mcm2 yg pelik dh skrng kn. kite yg pompan ni pun kdg2 malu tgk kn.

gedek! said...

Uncle pon tak suka nampak tali bra..!

OK... uncle tipu...

hai!

YOUsoF said...

Kalau gua takde masa kot nak tunjuk tali² semua tu.. Berapa banyak dosa boleh dikumpul kalau dah setiap mata terpandang pastu dah terpikir bukan² ye dok?





Rasanya ko takyaj pakai baju takyah pakai seluar... Eh² maksud aku baju ngan seluar yang hot sangat, pakai akal dan minda sebaik mungkin sudah.. Orang tua mata je rabun tapi hati baik lagi kot nak menilai gadis yang baik... ;)

fairuz said...

gua tak penah pakai bra <--- kan gua lelaki. hik3

sepatah dua kata

apesal.com