Tuesday, June 7, 2011

ADA ORANG BARU DALAM KELURGA EH ORANG KE MCM BINATANG SAJA ! HUH . | DAN BUKAN SENANG NK DAPAT SERIBU .



memang perangai sebijik macam binatang ! dah nama binatang sebab tuh mak aku sibuk nak bawak balik rumah ! ceritanya begini semalam pergi makan kat kedai , sebab aku malas masak so kena la makan kat luar . heheh . lepas makan nih lah ada seekor binatang nih datang merengek2 kat kami . walaopon perangai macam binatang tapi oleh kerana dek rumah kami sudah lama tak mempunyai binatang ini makanya ibu aku nak bawak balik . dah la kurus keding . kesian .pastu keseorangan plak .yatim piatu . kesian lagi .

binatang tak comel . ekor panjang belang-belang . mulut bising ! asyik bising saja dari dalam kereta sampai lah kerumah . pergi kedai beli susu kotak bagi dia minum nak beli whiskis tak ada pulak kat kedai tuh . bukan main belagak tak mo minum susu kotak . bagi air masak . pergh laju je minum . kemain demand biantang nih . nak air masak jeh . awet muda letteww ! malangnya rumah aku lauk semua dah habis , goreng daging burger tak nak makan jugak ! kan binatang nih memang demand . bagi tidur kat luar sebab belum mandi . letak kain buruk yang baru dalam kotak kasut ayah , tapi dia tidur bawah kereta . lantak lah . tapi yang paling annoying mulutnya ! asyik bising saja . lari kesan lari kesini . masih baru di tempat asing . jakun maybe =.= eh nak tengok rupanya ? alamak belum sempat ambil gambar . heheh

tamat 

oh mak kao oh mak kao oh mak kao!
anddddd yeahh bukan senang nak dapat seribu . ye bagi aku bukan lah senang . sangat susah . susah betol nak dapat 15ribu kan . takpe lah seribu pon aku dah bersyukur . terima kasih yang tak terhingga buat semua yang menyokong dari dekat mahupon jauh beribu batu . jasamu sangat ku kenang . dan rasanya bila dah cukup seribu nih perangai dah mula nak belagak jadi retis lah kan . tak main ah beramas mesra dnegan follower ciput2 tak main ah kawan dengan blogger yang tak terkenal . nak layan yang otai jeh . nak layan yang terkenal seantero dunia saja . pfftt KALAO AKU BUAT MACAM TUH SILA BAKOR AKU DENGAN KADAR SEGERA ! tak ada maknanya nk belagak . aku bermula dengan zero dan selamanya zero dan mungkin adalah kebolehan yang sedikit namun tak akan terpesong dari landasan kebenaran  :p

bila dah seribu nih rasa macam nak buat giveaway plak . er er ada sesapa nak taja hadiah ke ? =..= bajet retis



FOLLOWER KE SERIBU DAN SERIBU SATU  adanzz_89(sila lapor diri) dan  aimi nur aqilah
sila gelak lepas baca.

7 comments:

JIJI YU said...

tetibe follower ko same ngn aku.e.eheh

merahitujambu said...

napa ni ???xmoh emo2 ok..=)

Chempaka Sari said...

mak uihhh banyaknya follower. Saya pun nak follow awaklah sebab blog awak best...follow awak...XOXO, Chempaka Sari.

blackroses said...

tahniah

UNA budak BAEQ said...

@JIJI YU ada pakatan rakyat ke apa nih . haha

UNA budak BAEQ said...

@merahitujambu hahaha emo ngada2 . hikhik

fairuz said...

aaaaa comellll tapi aku tetap tak berani ngan kucin -_______-"

sepatah dua kata

apesal.com