Thursday, April 28, 2011

ZAHIRIL DAN SHERA BERTUNANG AHAD NIH ? =.= SADIS TATKALA SENJAKALA

sebelum tuh aku nak kesat hingus meleleh aku ni kat semua yang hadir membaca berita ini . prehhh kat baju korang . terima kasihh aku bukan apa . aku sedih terharu nih sebab tak sia-sia aku tolak lamaran zahiril hari tuh. tengok sekarang dia dapat yang lagi cantik dari aku . tahniah tahniah aku memang saja tolak lamaran beliau sebab aku tak layak bersamanya  :p *maaf ini cerita dalam mimpi sahaja*
oh ya tak payah nak muntah-muntah aku tak sediakan baldi pon nak muntah p jamban .

kejap sekali lagi nak prehhhhhh bebanyak sat bila tengok gambar nih . huwaaaaa apa pegang-pegang nih kan dah kata jangan pegang-pegang duduk renggang-renggang . renggang2 sudah pegang2 pulak ye =.=

zahiril adzim 27 bersama pasangannya shera ayoub 25 . bagus bagus tunang awal-awal jangan nak kepam lama-lama sangat nk kapel tuh tak elok . tengok macam artis lain dok kepam-kepam akhirnya tak jadi. konon nak kenal hati budi dulu lah kan . cuba la kawen terus lepas kawen ha memang kenal terus tak kira luar dalam :p pastu aku suka dengan dorang sebab tak rahsiakan hubungan tuh.tak macam sesetangah artis konon nak rahsia2 la sangat . dah bercinta dengan laki orang bini orang memang lah nak rahsiakan . hish hish .

walaopon aku sedih dengan berita ini tapi aku tetap mendoakan abang kakak aku nih bahagia sampai syurga. aku memula suka dekat zahiril nih sejak dia belakon cita KAMI kat 8tv tuh dengan cerita GHOST. memang pheww lah dah lah nsem kemain. kehkeh pastu lepas tuh kalao ada cerita dia belakon mesti aku tengok . dia suka jadi budak nerd macam cita ABAM tuh dia asyik kena buli jeh dengan cerita 6progresif comel jeh beliau. sekarang nih dia tengah hangat berlakon dalam cerita JUVANA TV3 yg diterbitkan khabir bhatia memang terbaikkk . okaylah sudah lah belog aku nih macam-macam ada . ni cerita gossip pulak ha . apa-apa pon semoga korang berdua berbahagia lah .

tahi lalat dia suweetttt kan kan =..=
p/a aku tengok filem senjakala pon sebab ada zahiril adzim dengan liyana jasmay .aku suka dorang since cerita KAmi tu lah . eh liyana jasmay nih suka sangat pakai legging tao . hurrrr babap montot kang.sebenarnya aku takde lah frust sangat saja nak buat drama mana nak tao dapat tawran belakon .hehex
aku suka baca belog zahiril . ayat dia memang puitis okay . best moh leh terjah belog beliau ada kat bloglist aku nun . p cari p .
sila gelak lepas baca.

10 comments:

nub said...

auww auww. suka benor wanita2 membuat entry sedih tatkala artis lelaki menamatkan zaman bujang...


fenomena menarik. harhar

UNA budak BAEQ said...

@nub agagaga aku pon baru pasan fenomena nih .haxhax hari tu pasal ashraf muslim tu eh aku tak minat beliau aku minat zahiril jeh . hikhik

NoRMa aZurA iSMaiL said...

xsedey, sbb xminat...hehehhe...minat pun xsedey gak, sbb awal2 da taw, xkan dpt :) hehhehe

Nini D.. said...

shera ayob itu sedara saya sebelah emak.... :)

missSenget said...

aku aritu pn tolak lamaran zahiril ni bila tau ko suka gile kt die... T__T

sia2 je rs tolak lamaran die..sbb ko x hargai..


sobs~!

K2r~90 said...

dimane ade y kawen pasti ade y frust haha

KHRLHSYM said...

sangat suka cerika kami. eh lelaki ni penjahat tu kan?

Alan D. said...

sempat lg bergosip ko unang

zacky ~786~ said...

mmg sedih ~ sob3.. jgn g berbunuh yer.. huhu :P

acai said...

untung si zahril ni,,cun kot sheera tu,,bru nak tackle,.melepas..hhhak

sepatah dua kata

apesal.com