Wednesday, April 20, 2011

WAHAI MANUSIA PALING CANTIK DAN KACHAK TOLONG LAH AKU INSAN YANG LEMAH INI =.=

bermula 18 april 2011 sehingga 30 april,peserta dikehendaki promote blog masing2,ajak kawan2,sedare mare,datang mengundi blog korang di blog wootwoot ini..


tak kan lah korang nak vote belog yang dah cantik kot . kesian penat dorang buat template pastu nanti dapat template yang lain kena tukar :p belog dorang dah cantik gila dengan template yang superb .tak payah menang pon tak peh ,heheh belog aku je yang macam rumah tak siap nih .mesti korang tak sanggup nak tengok belog aku nih so belog aku tak cantik dan perlukan template yang sesuai .tak dpt duit pon takpe asal dapat template FREE . waaa nak menang nak menang ! jgn lah undi sebab belog aku cantik tapi vote lah sebab blog aku tak cantik nak bagi cantik . sobs sobss .pelizzz T_______T *merayu*
tolong tolong lah insan yang lemah ini wahai manusia .
kelak akan ku ingat jasa korang wahai manusia baik hati .


kasihani diri ku insan yang tak tahu buat template cantik-cantik =.=
kalao hadow duit macam si naz ungu tu boleh lah main tempah2 dekat alief.com tapi malangnya aku hanya insan tak beruWANG nak tempah template kat orang.huuuu sementara itu marilah kita beramah mesra dengan woot woot ini . sila like fanpage beliau . SAY WOOT WOOT 

TOLONG YEAHHHHH UNDI AKU 0.0
NO 19 OKAY INGAT NO 19 TAUUU :p 


okaylah tak kesah pon tak nak undi . mentang2 belog aku tak cantik sbb tak cantik la aku nak bagi cantik dgn template bukannya nak duit pon nak templte je . waaaa . tsskkk =.=

sila gelak lepas baca.

17 comments:

nub said...

banyak siot vote hang. mnang aa nih..tarak hal

Dekcik said...

hehe..alah dekcik nak gak tersenarai..cm mane mekeme leh tersenarai nie..gud luck lah eh..

Arol Mubin said...

Wokayyy! Arol sudah vote. Good luck yeah! :) Nanti kalau menang, jangan lupa diri. Haha, tiba-tiba jek. ;D

JIJI YU said...

kesian pulak aku kat ko..hahaha..

PeNgEmiS dUniA said...

fad dah undi rasenye smlm . hee

Amoi said...

ni vote untuk apa ni?

miss universe ke?

UNA budak BAEQ said...

@nub tinggal impian jeh . ramai lg yng bnyak .

UNA budak BAEQ said...

@Dekcik alaa dekcik join tak . huuu

UNA budak BAEQ said...

@Arol Mubin tak menang pon . huhu

UNA budak BAEQ said...

@JIJI YU dah kesian tuh sila lah vote .

UNA budak BAEQ said...

@PeNgEmiS dUniA rasa2 jeh . huhu thankz yaw

UNA budak BAEQ said...

@Amoi aa tak baca entry ke ? hurr muka huduh mcm gua tak layak doh nk universe2 nih .

! Encik Nakal ! said...

beautiful aihh blog depa la ni~~~auww...nk kena vote ka ni?hak3..yaw!!!!!

man yusoef said...

geng sep2 punya pasal...aku vote la..hahaha

UNA budak BAEQ said...

@! Encik Nakal ! baik hang vote cepat . huuu

UNA budak BAEQ said...

@man yusoef kalao hang tak vote aku bako blog hang .

CikBulat said...

muahahaha !! ayat mintak kesian je. cehh !! yela2.. ngundi ni. haha.

buatlah pape dengan katun tuh, tak kesah. hahaha

sepatah dua kata

apesal.com