Saturday, April 2, 2011

MINI GATH KBU 1/4/2011 *aku seperti manusia yang aneh*

sila teka mana saya =.=

hai Assalamualaikum peeps .dah lunch ke ? belom ? okay tak yah la lunch puasa je terus .
seperti yang hampa semua tak tao *sebab aku tak habaq* semalam bersamaan  1 april 2011 aku dengan muka tak malunya dan dengan muka innocent bebudak comel telah menjoinkan diri.. . . dah la malas nak buat ayat sastera =.= .semalam punya semalam kat KAMI BLOGGERS UTARA dorang ada buat post nak buat picnic dekat bukit wang kedah . pastu ada yang kata nak main bowling . okay yang tu tak kesah janji kat kedah sebab aku memang ada dekat kedah seminggu nih . nak amek exam MUET kat ex-kolej aku .jadi dengan tabahnya dan gigih perkasa aku dengan keputusan yang mengejut nak join jugekk . yo lahh pestime nak berjumpa dengan manusia manusia yang hott dekat blog ngan KBU nih . aku mana ada hott cuma cool jeh =.= memandangkan aku fifty fifty nak join aku tak sempat nak ajak blogger lain semalam. sorryy T___T

makanya mula-mula aku teragak2 nak p sebab terlampau malu . lagi-lagi aku mana ada transport. jadinya ada sorang pokcik nih kata 'kalao kami p, kami p amek una budak baeq' okay dah ada orang nak mai amek .tapi sebelum tuh kak adish shida suruh aku msg dengan kak syakira sebab kak kira ada dekat aloq staq juga .okay pokcik KSP .kami p ngan kak kira geng hampa tu je lah .heheh .dah faktanya kak kira gila comel*aku malu nak cakap semalam datang amek aku kat shahab . kehkeh pagi tuh kami p bukit wang memandangkan tak hujan sangat . acara bako mebako ikan dan kerang berjalan dengan lancar pastu hujan rintik2 kejap .pastu makan dengan kenyang . pastuh tamat lepas tuh pukul 3 lebih kot balik dan terus ke jitra mall main bowling .aku tak main sebab penat *padahal tak mao tayang skill juara jeh -.-'

dari kiri ke kanan*kawad :hamizah,wany,kak ieta,alien,gksb dan puteri,caya se'a,kak kira,kak adish shida .
bangga duduk tepi cik gk ;D
dan yang hellnya aku macam biasa tetap menjadi manusia pendiam dan malu-malu kuman bila jumpa dengan orang yang baru kenal =.= kejadahnya aku tetiba aku jadi baeq yang amat . dah la pakai baju baru beli semalam sebab aku tak bawak baju stock yg banyak .bawak baju tshit jeh utk tidor seminggu kat kedah .hurr
ahh malas lah nak cita sebab terlampau best . betul sangat lah kata kak shida . memang semua ramah gila .cik GKSB si admin .cik gk suka gelak kuat pastu suka pekena geng KBU . pastu dia sangat garang dengan adik dia si puteri yang comel .tgk dalam blog mmg nmpak cam grang. hahaha tapi macam mana pon gila bertuah dapat jumpa ck gksb depan-depan.macam artiss gitewww .kehkeh ramah keramahan sambil tukaq2 nom :D
dan hakikatnya geng-geng otai KBU tak de nya nak belagak sombong macam geng tettt tuh .semua KBU layan sama rata . cuma diri sendiri*aku la tuh* je tak reti nak beramah mesra .
akhir sekali majulah KBU untuk negara . kelab bloggers paling cunnn gitewww~.

tak kan nak duduk kat bukit wang tmpat banyak pacat smpai malam kot .*time nk balik*



yang ni amek kat farhan sebab aku tak de gmbar time kat bowling-.-

yang ni hamek dekat naqiah othman makcek jual potato spring .

senarai makhluk yang superbb yang join
GKSB (lawak gila)
kak mas (kawan kak kira)
PAKCU SOFI(ada sense of humor org cakap)kehkeh
KAK ADISH SHIDA(ramah gilaa)
NAQIAH(mangsa keganasan juicy)
CAHAYA WANY(tukang bawak pinggan ?)
JUICY(pembuli dan paling meriah)
CAYA SE'A(depa cakap dia mcm yuyu)
IEJA(teror main bowling)
KUMIKO RYOU dan kakaknya
FARHAN(nasi takmo pedas takmo sayuq)
HADI / http://hadiee07.blogspot.com/ (pendekar lebuhraya)
KIRIN(kecoh gilaa *terima kasih dtg dr jauh :D paksa semua org buat entry.haha)
ALIEN(tak dapat dikenal pasti)

kesimpulannya tolong jangan terpedaya sikap aneh una budak baeq semalam . dia malu2 babun jeh .heheh sory sebab tak ramah . kan dah kata pemalu XD
sedang tunggu gambar dari kak kira, naqiah dan kumiko ryou .
p/s balik rumah cek satu badan takot terbawak balik pacat bukit wang =.='
p/s template lama header baru :D  BUDAK KEARAH MATANG . kahkahkah

sebelum hampa semua mengangkat kaki mari lah bermuntah hijau dulu budak yg kearah matang. haha

bukan aku kanak2 mengandung tp baju tuh yang besar !! =.=
ok bye

sila gelak lepas baca.

14 comments:

KHRLHSYM said...

alien sangat comel. boleh kenal dengan alien tu? hihi

nadiemsharmz said...

wah best nyer....pnah g bukit wang skali jer....lain kali meh la mlawat bloger2 kat uum...hehehhe

JIJI YU said...

hehe..comel2 nye korang..

MAKCEK bukan NENEK said...

@KHRLHSYM mana ada alien comel . tipu kan kan . wuu

MAKCEK bukan NENEK said...

@nadiemsharmz memang best walaopon bukit wang bnyk pacat . huu eh eh boleh cadang kat admin . nnt buat gath kat uum plak .heheh

MAKCEK bukan NENEK said...

@JIJI YUko nak cakap aku ke yg comel =.=

HajarRasdi [BdkKck] said...

alaaa.. jeles la tgk gath nie..
nk main berkelah jgk!! nk main bowling jugak.. x aci nie..

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

errr.....

GK garang ker??

baik jer ni... hahaha =P

aDisH.sHidA said...

ramah gila erk kak nie....ish ish nak kena jadi senyap la

PeNgEmiS dUniA said...

smp ati una xajak fad !

MAKCEK bukan NENEK said...

@HajarRasdi [BdkKck] nnt kita pegi sekali lg . ok ok ?

MAKCEK bukan NENEK said...

@GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr baik tapi garang boleh tak ? hahaha

MAKCEK bukan NENEK said...

@aDisH.sHidA tak yah ngengada kak shida .haha

MAKCEK bukan NENEK said...

@PeNgEmiS dUniA sobsobss bukan salah una . waa nnt kalao ada lagi . jgn resau ajak trus .heheh

sepatah dua kata

apesal.com