Friday, April 29, 2011

HANYA WANITA LAYAK PANDU BUS ! LELAKI ? OUT :D



kalao aku ? aku naik beskal jeh takpe . naik bus aku kelaut . gila besar gedabak . kereta avanza pon aku rasa besar ni apatah lagi BUS .aku bagi kat lelaki lah yer .bukan apa mungkin sebab perempuan lebih berhemah dalam memandu kot ..tu pasal terjadinya macam nih .beritaharian

BUENOS AIRES: Sebuah bandar berhampiran ibu kota ini, yang berwaspada dengan hentian brek mengejut dan selekoh tajam yang sering dilakukan pemandu lelaki, mengambil wanita secara eksklusif untuk membawa penumpang. 
“Dengan wanita memandu, rangkaian bas berorientasi keluarga, lebih mesra,” kata Rafaela Nuyl, 34, seorang daripada pemandu baru yang diambil untuk perkhidmatan di Vicente Lopez.
Rangkaian bas di bandar dengan 270,000 penduduk itu, yang beroperasi sejak awal bulan ini, akan berhenti di sekolah rendah, pusat penjagaan orang tua dan sebuah hospital bersalin, kata pihak berkuasa.
Mereka menekankan pentingnya pemandu berhati-hati membawa penumpang tua atau kanak-kanak. – AFP 

p/s aku syak kalao wanita bawak bus mesti jalan lengang jeh . sebab semua asyik naik bus lagi-lagi kalau  si driver dan (kontraktor ke konduktor ?)  bus tuh bagi yang sexy mexy selim cantik bergaya . ngehngeh
Malaysia tak nak buat ke ? agagaga ? eh tapi aku kadang-kadang nampak jugak driver wanita yang bawak selalunya bus sekolah . kan kan .
sila gelak lepas baca.

No comments:

sepatah dua kata

apesal.com