Saturday, April 23, 2011

DUNIA GAJET CANON | HOBI MEMBURU GAJET | PAMERAN CANON

PENERAJU teknologi pengimejan digital, Canon Marketing Malaysia (Canon) semakin giat melebar pengaruhnya di negara ini dengan kemunculan gajet terkini yang lebih bergaya terutama kepada golongan muda.Kini, fenomena menggalas beg hitam dengan kamera tergantung di leher bukan sekadar alat perakam foto semata-mata bahkan, ia seperti fesyen terbaru golongan muda walau ke mana sahaja mereka pergi.Tidak hairanlah di laman sosial terkemuka dunia Facebook sekalipun Canon berjaya mengumpul hampir 150,000 peminat setakat ini dan menjadikan ia satu platform interaktif untuk peminat mendapatkan maklumat terkini.Sepanjang tahun lepas sahaja, produk terbaik seperti kamera lensa refleks tunggal digital (DSLR) masih menjadi pilihan berikutan peningkatan pasaran yang meluas sehingga 60 hingga 70 peratus.Tambah Wesley, antara gajet yang menjadi perhatian ramai adalah sistem perakam video 3D yang menggunakan dua perakam video profesional untuk menghasilkan imej 3D yang dilihat secara langsung melalui kaca mata khas pada paparan televisyen.


aku rasa nak noda noda jeh beliau nih .hurrr
selanjutnya DI SINI . memang dah trend terampau dah menda alah nih . p mana2 jeh mesti nampak . mesti nak sangkut beg besar tuh kat bahu . mesti nak snap2 tanpa tujuan  mesti nak *okay dah jelez senanya*
okay tujuan aku ciplak berita nih dekat kosmo adalah sebab musabab yang semestinya anda dan megi sudah tahu . aku terlampau jelez dan terasa mahu menonggeng secara pukal sebab masih belum mampu ada masa nak membeli sebijik DSLR nih . dan memandangkan aku seorang yang malas nak kerja cari duit poket doremon lebih . ahh memang lah boleh ayah aku nak bagi tapi beliau memang tak mao bagi sebab beliau kata ni semua trend anak muda . jangan nak ikut sangat lah kan .tak dak arah nak beli  pastu tangkap gambar2 yang boleh bawak dosa *aku tipu jeh mana ada ayah aku cakap camtuh , sja nak sejukkan hati*. eh tapi dosa kan kalao tangkap gambar orang yang tak tutup aurat . *(rasa macam pernah baca hari tuh kat mana eh ) grr grr memang nampaknya aku kena berusaha sendiri untuk mencapai kejayaan ini . yeahh  =.=
bukan boleh percaya sangat dengan azam aku . mana penah tercapai dek akalmu tapak sulaiman .hurr eh sekarang asal banyak barang baik . hee dengan ipad lah iphone lah . epal lah . haish haish .

nak dapat kan inchik LOMO pon belum dapat2 kan lagi . haishh


p/s dan aku harap aku dapat suami yang ada DSLR . haxhax demand kau nyah . macam dia nak kat hang .eh eh baru aku perasan kenapa ramai sangat cakap pasal kawen kawen nih . aku kadang-kadang gila meroyan bila cakap pasal kawen nih . sebab sedih tak de orang nak ngorat buat jadi calon isteri . T___T 
eh takpe tak dapat yang dunia dapat yang akhirat pon lagi okayyy . tak payah nak cari sangat yang berstyle semua tuh bukan selama-lamanya pon kat dunia nih . *insap insap* dah okay bai .



bosan di kala hari minggu . moh kita terjah sini TIPS ANAK PAK USOP    
atau pon mari lah kenal dengan  si gadis yang cantek lagi hot dari lisa surihani nih  KLIK SINI .*tipu je kang reramai saman aku plak sebab muka disaster aku . haxhax

sila gelak lepas baca.

11 comments:

MiSzy DiaN said...

peminat dunia photography :)

OreO HitaM said...

Blogwalking:

U lg hot dr lisa surihani ka?
wah!!!

Hai (dengan gaya gatai)

zacky ~786~ said...

tula.. mmg da trend skrg kn ..~ den teringin gak nk ade isteri DSLR satu .. hehe. :P

Arol Mubin said...

Arol pun dah lama mengidam DSLR. Arol memang suka fotografi nie. Try lah mintak DSLR sebijik kat Mak, Mak kata "Gunalah digital dulu, nanti bila dah pro, baru beli.". ):

P/S: Arol cakap dgn kakak, "Nanti kahwin, mintak hantaran kat suami DSLR sebijik." ;D

Entri terbaru : Segmen | Kalau Aku Ada Bakat Aku Nak Jadi ..... :)

UNA budak BAEQ said...

@MiSzy DiaN woww . tak bapa mnat fotgrafi tp minat camera jeh . hehex

UNA budak BAEQ said...

@OreO HitaM awwww . agagaga hot tuh sebenarnya hiperbola.haaha

UNA budak BAEQ said...

@zacky ~786~ jomm mari memburu calon yang ada dslr ! hahaha

UNA budak BAEQ said...

@Arol Mubin ke arol minat nak jadi model je ? haxhax

P/s nak minta kt abg jugak lah . haha

shark said...

waaaa
jumpa peminat lomo..
sama ler kita

man yusoef said...

aku pon teringin nak ada dslr..tapi tak tau la bila ntah gamaknya nak dpt...huahua

JIJI YU said...

muahaha..aku nak yg lagi besau ajatnye..tak pernah nak puas

sepatah dua kata

apesal.com