Sunday, February 6, 2011

Search for Nenek Matang dan video XXX nakal

Assalamualaikum peeps . 
semalam aku telah dikejutkan dengan berita yang memang mengejutkan . ok sebenarnya malas lah nak membebel . tak de sape pon nak baca . skip skip .
meh meh nak tunjuk hasil memberangsangkan dari review yang dibuat oleh darbatman . aku online je blog dan aku tengok dekat online viewer pergh banyak la jugak kan .kalao tak ada la 2 3 oranag yang skodeng tapi ni semalam berpuluh2 la jugak . heheh memang hebat cik betmen nih . thankz sbb review kasi pedas2 punya .hoho

memang wow la jugak .
ya ya tak sehebat viewer blog hampa yang memang dah femes tuh *jangan lah nak compare dengan aku*. apa la sangat blog newbie nih*newbie la baru buat blog 2009* . heheh dasyat juga eh abg aie kita nih . kalao tiap hari buat review kat blog aku mesti mencanak trafic den hoho *evil* cuma hakikatnya aku bukanlah taksub dan takbur bila follower tuh banyak sikit . susah payah aku cari kawan . tak de pon pakai sistem barter atau sistem auto .semuanya digunakan secara manual dan sifat yang malas .
terima kasih sekali lagi buat lelaki kelawar . hoho lain kali buat lagi . hehe

dan yang kedua nih astaghfirullah . blog aku dah tercemar dah . haish haish . apa pasal la manusia suka sangat nak search menda yang loqlaq camtuh . padahal sikit je pon aku kaitkan dekat entry aku yang ni aku rasa .

banyak lagi yang romen lah tu lah . aku malas je nak capture . kang dosa je aku dapat .pastu nenek matang lah cerita terlucah lah and banyak kot yang aku rasa lawak betol dorang nie search . eh eh incix Ben Ashaari pon ada lah . hehe

akhir kata . eh eh okay tak penampilan baru blog aku ? cun tak cun tak ? hoho kalao boleh tiap hari nak tukar header nak tukar layout background mahupon template . haha bajet pakar la tuh kan kan . heheh
ok till then papai . kalao rajin nanti nak share some teori yang berguna . haha
MySpace

sila gelak lepas baca.

9 comments:

! Encik Nakal ! said...

hahaha~~adehh~~jem..jemm

nazirulhazwan~ said...

sumber XXX wo0o blog ang ni upenyer.haha

Ina said...

hu..hu..tahniah...jenjalan blog kiter kasi ramai ina nazir

nub said...

blog ang tempat makcek2 suka mai.. ahahah lariiiiiiiiiiii


aku dulu review nakai yang dok nekkan.awek2 suma mai. haha

MAKCEK bukan NENEK said...

@! Encik Nakal ! jem stoberi naa ? heheh ada nama hang gak tuh nakal2 . hax

MAKCEK bukan NENEK said...

@nazirulhazwan~ ni mesti hang yang serach kan kan ? hoho

MAKCEK bukan NENEK said...

@Ina haha err thankz ^^

MAKCEK bukan NENEK said...

@nub tak pa lah aku redha . haha

*sobs sobs awat cek takdak pon jejaka2 dok mai . huhu

man yusoef said...

ok..itu mmg lawak..apekah video sex tudung nakal? sgt complicated sekali keywords...sape la kurang pedoman cari benda tu...haha

sepatah dua kata

apesal.com