Friday, February 18, 2011

OST TRILOGI CINTA di tv1 *bukan blog peminat siti

hakikatnya aku tak pernah ada nafsu dengan lagu-lagu perempuan melayu dan lagu melayu lain dan juga lagu indonesia.  lebih bernafsu buas dengan lagu avenged,sum41 dan breaking benjamin dan sekutunya .bukan nak kata lupa daratan dan show off ke hape tapi pandailah2 korang search google kenapa orang tak minat lagu melayu . heheh tapi bila dengan OST trilogi cinta *aku tak layan pon cita nih cuma lagu jeh ..tetiba aku tersuka(kejap je nih suka nanti esok bosan lah) dengan lagu cik siti dengan cik KD nih .haishh derhaka betul.. eh eh guna-guna ke apa dorang nih. hurrr so nah mari kita dengar sambil buat kepala geleng-geleng ke kiri dan ke kanan menghayati lagu .



aku pilih video nie dari video yang berlambak2 kat youtube ttuh sebab video nih effect dia best dan cool .


Lirik Lagu Dalam Diamku - Siti Nurhaliza Krisdayanti
Telah ku pilih jalan ini
Meski kini ku sendiri
Renungi erti sepi
Tak lagi ada satu kata
Satu jiwa dalam cinta
Yang ada hanya hampa

Semakin terasa
Semakin berbeda
Sungguh sangat menyeksa

*Kata hatiku
Kusimpan dalam diam
Tak perlu ucap lagi

**Kau kan mengerti suatu hari
Mengapa harus terjadi
Semakin terasa
Semakin berbeda
Sungguh sangat menyeksa


Sepiku lara
Hatiku hampa
Kerana cinta
Menyeksa di dada

Chorus
Lelah aku mencari
Ruang cintamu
Untuk cintaku
Bagi cinta ini

Lelah terus berlari
Tanpa bererti
Membelah hati
Terumbang-ambing dalam kebimbangan


Daku terus mencari...
Terumbang-ambing dalam kebimbangan

Ulang *, ** dan chorus

Yang hilang biarlah menjadi kenangan
Biarkanlah... lepaskanlah...
Ulang chorus

Telah ku pilih jalan ini
Meski ku sendiri
Renungi erti sepi


+siapa nak bercinta dengan gua?bagilah nombor+

sila gelak lepas baca.

8 comments:

man yusoef said...

tak best pon lagu ni...hahaha

MAKCEK bukan NENEK said...

osman diam osman diam .
grrr .0.o

Gula-gula hati said...

kamo di tag ! :)


http://gulagulahati89.blogspot.com/2011/02/contest-senyum-tanpa-nampak-gigi.html

SaYraH WonDerLanD said...

serius jatuh cinta ngan lagu ni. Maksud mendalam kot

d_tieah said...

Aik, ko tak layan lagu melayu n indon?
Perghhhhhhh, tabik sama lu..
Lu sama dgn sorang kwn gua yg mmg tak tahu pun ct nurhaliza tu sape.. *ok, aku tipu..
Tapis erius, kawan aku tu boleh dikatakan macam org putih owh..
Kalo artis hollywood semua dia tahu bukan takat penyanyi jek, pelakon dan segala gosip dia tahu..

*Aku paling layan lagu melayu n indon derr..

Entry Terbaru : Topup RM10 Boleh Tahan Sebulan

MAKCEK bukan NENEK said...

@Gula-gula hati thankzz gula2 hati ^^

MAKCEK bukan NENEK said...

@SaYraH WonDerLanD tu la kan lyric dia best kot .hehe

MAKCEK bukan NENEK said...

@d_tieah panjang gila komen . haha aku tak de sense gila ngan lagu melayu ngan indon . ada tu ada lah juga lagu melayu tapi tak banyak . indon lagi aku anti .hahax

sepatah dua kata

apesal.com