Wednesday, February 23, 2011

KATAK OO KATAK KENAPA EKAU KOKO TAK HIJAU ??


apa kejadahnya katak ?
hailahh imageshack .aku dah register lah pehal di anak katakkan . grrr
korang nampak tak katak-katak tuh tadi ??
memang la comel froggy tapi katak dalam ice cube tuh buat aku loya .huuu
okay sekarang dah tak nampak lah kan aku dah tukar template yang lama .
floating button pon aku dah buang.
tinggal shoutbox saja . malas nak edit lagi . grrrr
alahaii alahai alahai .

okay papai . selamat berkubur wahai bloggie separa katak matang.
malas malas malas .

makhluk asing menyerang
*shortentry*

sila gelak lepas baca.

4 comments:

man yusoef said...

aku perasan gak blog org lain ada gmbr katak puru itu...unregistered domain...apekah itu...huhuhu

d_tieah said...

Mula2 aku ingat salah masuk blog..
Giler gempak owh..
Cantik!




















*Sila abakan, sebab aku tipu2 je puji
Hahahaha

aleen aiden said...

a'ah prasan jugak byk blog yg ade katak nih.hu3.knape eyh?

fara feroza said...

apekah sbnarnye ni..?? erk blog sy takde..kenape ade n kenape takde..?? nak tau nak tau..!!!//:)

curi suar dalam….

sepatah dua kata

apesal.com