Wednesday, February 16, 2011

EH NAK PERGI MANA ? NIE BLOG MAKCEK BUKAN NENEK LAH .ALAA SI SEPARA MATANG TUH . sila bagi kutukan disini^^


amacam ada panjang lagi tak tajuk entry ? hahaha dah tukar template semua . cuma font je tak tukar .sebab tak boleh tukar . kena godek2 lain lah plak kat html . sebab sidebar punya tu;isan kecik kan . kalao yang entry punya dak okay sikit kot . bak kata man yusoef  tulisan sebelum ni susah nak baca . hehe ye ke . ala aku ingat comey jeh tulisan sebelum ni . hahaha pang*

ada rasa macam matang sikit tak template nih ? tak jumpa arh yang gempak . aku pelik betol kenapa la banyak template kaler pink . grrr memang siot je kan . aku tak nak la pink sangat2 . tak macho . hurrr .
sebenarnya aku malas lah nak update entry sal isu semasa nih. ada sesapa ke yang nak tolong updatekan ? huuu malas gilosh nih .

err err kalao aku minta comment or feedback atau review hampa boleh dak ? tak yah buat entry juz komen je kat bawah nih . cakap la yang mana kurang yang mana perlu tambah . yang mana perlu buang . ala janganlah suruh buang gambar aku . tao ah tak cun . huuu hampa cakap je apa-apa pon . aku tak kesah . janji ikhlas .err tapi jangan lah ganas sangat . aku cepat setap dan terguris . lalalala
MySpace
sila gelak lepas baca.

8 comments:

diana said...

ok la..
kemas nampak..
tak serabut dah cukup baik..kan??

Solihin Zubir said...

haha.. nk macho je..
ermm.. btol ckp kak diana..
tak serabut tu dh kira ok..

khairul hisyam said...

tambah chomel blog machek. macam janda muda punya blog ;p

nub said...

nenek.. mai nak sentap ang. hahaha

MAKCEK bukan NENEK said...

@diana hehe betul tak serabut dah cukup elok kan . hehex

MAKCEK bukan NENEK said...

@Solihin Zubir macho itu perlu kan . hikhik . aah x serabut tu yg ok .

MAKCEK bukan NENEK said...

@khairul hisyam haha mekcek bertukar jadi janda plak nya . haxhax

MAKCEK bukan NENEK said...

@nub hang sentap aku , aku sentap hang balik . haha

sepatah dua kata

apesal.com