Friday, February 4, 2011

CONTEST GADIS SHAWL MENAWAN *pingsan


jangan pengsan lagi okay lepas tengok gambar aku baru pengsan muntah darah pon tak pe .
so apa kata tanpa berlengah2 dan berlembut-lembut mari kita lihat gambar siapa yang huduh ini.



*
*
*
*




okay dah boleh pengsan muntah2 ye anak-anak . haha
eh tak pengsan lagi ? bagus anda memang kuat semangat . hox

gambar ini ? baru je tadi ditangkapbasahkan oleh adeq aku .paksa paksa dia .haha
time nih nak p kenduri . nak amek pengantin saudara belah ayah aku .tak bape kenal sebenarnya tapi dorang suh ikut sekali . hari ini saja ada 5 tempat kerja kawen tapi aku p 2 tempat je . malas dah nak p yang lain .
huhu sumpah x menawan macam pemakai shawl yang lain tapi tapi nak join jugak .hehe
eh eh nampak kasut tuh ? high heel youu . hha 1st time pakai sebab nak jadi anak dara .haha
tak kan la nak pakai sneaker p kenduri plak kan*dulu2 je* hehex

pin bunga2 tuh mak aku punya .pinjam sat .hax
ok ok dah dah .siapa nak join boleh klik banner yang kat atas sekali tu okayy .

sila gelak lepas baca.

7 comments:

nub said...

wahaahha. ayu siutt!!

hahaha lariiiii

Nurul Hani said...

comel la !

Pendapat Syah said...

jom join contest kempen tak nak buang bayi

http://myqurratuaini.blogspot.com/2011/02/contest-kempen-tak-nak-buang-bayi.html

MAKCEK bukan NENEK said...

@nub pukoi pukoi ang nub . huh perli perli .

MAKCEK bukan NENEK said...

@Nurul Hani sobs sobs nurul hani mmg comeii ^^

MAKCEK bukan NENEK said...

@Pendapat Syah wow menarik tuh . insyaAllah join nanti ^^

Nurul Mazni said...

thx for joining diz contest dear..
gud luck!!

sepatah dua kata

apesal.com