Tuesday, February 1, 2011

Bila si separa matang keluar mencari kerja .

konon-konon hari ini semangat terlebih .ibu gerak pukul 6.30 aku bangun pukul 6.45am . semangat kan nak bangun awal siap2 pegi hantar resume =.= sepak sepak . pagi ni nak ke pejabat HR acms kat kepala batas hantar resume . hantar resume je pon bukan nak intiview . gelabah semacam je kan .

mari kita camwhore dulu sebelum pegi hantar resume . ohoii
terima kasih krim kecantikan membuatkan jerawat disembunyikan .

kat office HR tadi . mak aku je yang cakap . aku x sempat nak introduce mak aku dah bukak mulut cakap itu ini . mesti depa kata aku anak mak . huhu terima kasih ibu . hex kerja tu belum tentu dapat loh .kena p cari kerja lain pulak kan . sapa da kerja kosong ? bak kat aku sekilo .


semalam pulak ayah aku dah pergi mendaftarkan lesen bus untuk aku eh alamak silap taip lesen moto dan kereta . siyez aku malas gila nak amek lesen . sebab aku ingat nak amek driver je nanti .*apahal perangai macam orang gila belagak nih* haishh
sekali lagi bila dah sampai rumah nak pergi keluar kejap . andd perlu ke kedai nak shawl2 segala ? grrr
pipi kembung2 muka macam lombong . kehkeh
p/s sentiasa doakan keselamatan dan kesejahteraan rakyat malaysia di mesir dan penduduk mesir sendiri .sama-samalah kita mendoakan jangan cakap sahaja . Ya Allah kau permudahkanlah urusan mereka .Amiinn.
MySpace


sila gelak lepas baca.

8 comments:

Ujang9897 said...

cpt2..g amik lesen..nanti kene saman

man yusoef said...

smoga mendapat kerja...hehe

nub said...

amiinnnn.

semoga ang pon dapat keja baik2 naa..=)

Irma A.Wahid said...

anda di tag

http://irm4blues.blogspot.com/2011/02/25-facts-about-me-should-know.html

MAKCEK bukan NENEK said...

@Ujang9897 haha apa2 je la ujang kentut .hehex

MAKCEK bukan NENEK said...

@man yusoef minta keja kat stella .haha

MAKCEK bukan NENEK said...

@nub keja pukoi2 ang baik tak ? heheh

MAKCEK bukan NENEK said...

@Irma A.Wahid thankz sis ^^

sepatah dua kata

apesal.com