Friday, February 11, 2011

Apa Hadiah Untuk kekasih anda disana ?


eh eh korang tengah sibuk buat persiapan nak beli hadiah untuk boyfie dan girlfie korang ke ? aww aww romantik nyah . romentik nya belikan coklat ye belikan bebear belikan bunga-bunga cinta layu dipusara .aww terharu nyah bila dapat hadiah tuh . lagi2 bila ada ayat-ayat cinta kan kan pastu nyah pon membalas la cintamu dengan semalaman di hotel mahupon segigitan cinta dilehermu . aww bahagia kan kan . pastu pastu tak lama lagi bolehlah kita menimang cahaya ye . oh oh awak tak nak anak lagi eh ? ok ok saya buang lah nanti  kat dalam longkang berdekatan . kalao nak lagi rare saya bagi je anjing makan kan kan. romentiknya kan ikut cakap kekasih .suka saya makk . eh eh awak bila nak masuk minang saya . dah setahun kita bermadu kasih . bercumbu mesra beramas mesra .saya tak sabar la nak sehidup semati . eh awak tak nak kawen ke ? ok baiklah saya bunuh diri je lah camnih . bye



nahh bahagia nya mereka bahagia nya . apa nak cakap lagi . bila bangsa sendiri pon dah hilang pedoman dah hilang agama . apa lagi yang boleh kita cakap . hukuman terhadap penzina ? alahai setakat denda bagi kawen camtuh anak kecik pon boleh bahh . esok lusa buat lagi ye . ya ya demi kekasih yang tak mungkin ke syurga malah keneraka . apakejadahnya . ada yang sanggup menghina merderhaka makbapak sendiri kalao menderhaka terhadap Allah tu memang sah sah dah . pengalaman aku dengan kawan aku .kawan aku nie pernah cerita kat aku pasal kawan dia nih bercinta gila-gila ,padahal mak bapak memang tak bagi .sampaikan ayah dia belasah dia teruk-teruk . ok perempuannya yang kena belasah tuh . teruk kot kawan aku cerita .tapi laki tuh wat dek jeh . kot la kalao laki tuh keja besar2 ni tak keja cukup2 makan jeh . alahai pastu kawan aku plak kata perempuan tu memang cun habis tapi laki tuh muka macam perompak . alah dah biasa cuba kao tengok kekasih yang dok merendek kat tepi-tepi taman tuh .dah biasa kan tengok . ye ye menag dah jodoh kan . tapi dah jodoh tuh kawin terus tak boleh ke ? perlu ke nak bercinta bagai nak rak last2 tak kawen .ok berbalik pada cerita tadi . last-last perempuan tuh kawen jugak walaupon mak bapak dia tak restu  tak silap aku ayah dia memang tak terima dia dah kot . pastu yang lagi best nye ada orang jumpa laki perempuan tuh menggedix dengan perempuan lain plak dah . keluar dengan minah lain . padahal isteri kat rumah dah beranak.hermm tak tahulah tang mana lah cinta itu sebenarnya . dengar cerita plak pompuan tuh asyik kena sepak terajang jeh . hadoyai mudah-mudahan kita semua dilindungi dari malapetaka macam tuh .

google
kesimpulannya cerita pasal sepak terajang adegan mesra pasangan kekasih memang sudah tak lari lagi dengan kehidupan kita . setiap hari berita pasal tuh memang belambak2 . marilah sama-sama kita memohon supaya kita sentiasa dilindungi dan dijauhi dari segala maksiat yang semakin berleluasa . kao nak kapel ke hape ke tak kesah la kan . cuma cuma pandai2 lah jaga diri . jangan sampai maruah terabai .Cinta Allah itu pasti.
nasihat aku untuk diri sendiri dan semua .
biar single asal bergaya ,biar tak bergaya asal maruah terjaga

wajib tengok video ini jika anda umat islam . 




quotes of the day diambil dari sahabat
14feb 2011: mereka yang lalai dengan agama sambut hari kekasih..
15feb 2011: Allah tampilkan maulidurrasul, kekasih allah...
begitu indah Allah menyusun tarikh-tarikh sebagai peringatan dan sindiran kepada manusia. sekian renung2kan .

sila gelak lepas baca.

25 comments:

hana said...

betol2..
mausia nh mudah lalai ngn keseronokan dunia yg sementara..

EZAN IDMA said...

Tak sambut Valentine :) samelah :) budaye org Kafir

KimiCnoL said...

say no to valentine..

nub said...

happy fuck day! hahahah

Mra Mastura said...

sambut birthday bestie on 14feb tu! hehe..

like entry =)

fairuz said...

gua tak macam ni..gua baikkkkk!! heheh :P

yad'z said...

bufday kawan yad'z on 14th feb.. huhu...


betol.. renung2kan , dan selamat beramal.. hehe

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

boikot!

Dia.Honey said...

tak penah sambut valentine...tapi kebetulan 16/2 adalah anniversary kami lak..so tetap nak beli hadiah anniversary heheheheh..nak beli tie ngan butang baju melayu untuk nikah n resepsi kami untuk dia nnt...ngeeeeeeeeeeeee

MAKCEK bukan NENEK said...

@hana mudah-mudahan kita tak tergolong ^^

MAKCEK bukan NENEK said...

@EZAN IDMA betol tuh org kafir je yg sambut .^^

MAKCEK bukan NENEK said...

@KimiCnoL say no to cnol . erk hehe ^^

MAKCEK bukan NENEK said...

@nub yeah aku suka entry hang hat tuh ^^

MAKCEK bukan NENEK said...

@Mra Mastura ramai pulak kan befday dia time tuh . hehe btw thankz ^^

MAKCEK bukan NENEK said...

@fairuz lu memang baiikkk gilosh . haha

MAKCEK bukan NENEK said...

@yad'zwaa ramainya befday time tuh . ya ya selamat merenung ^^

MAKCEK bukan NENEK said...

@GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr yeah ! ^^

MAKCEK bukan NENEK said...

@Dia.Honey waaa tahniah ye ^^ tak pe 15/2 maulidur rasul . kekasih Allah . dah lepas dah 14/2 time tuh ^^

cik ciput said...

apa ada pada valentine?tak perlu semua tu..hehe

Ujang9897 said...

ramai tak sedar..

shahjiehan said...

hanyut dengan arus kemodenanduniawi

MAKCEK bukan NENEK said...

@cik ciput yeay betol . hish hish

MAKCEK bukan NENEK said...

@Ujang9897 hang sedar tak ? hehex

MAKCEK bukan NENEK said...

@shahjiehan ye dah lupa apa Islam itu . haishh

Mr. Swift said...

Lolz. :D

sepatah dua kata

apesal.com