Sunday, February 27, 2011

APA BOLEH BUAT DIA CUN SAYA KACHAK =.=

butthurt aka sakit montot ke ? XD


Assalamualaikum . malam nih bukan nak update pasal aku LULUS TEST KOMPUTER KPP tadi .cuma aku nak bebel-bebel ssikit .  . . . ;DD
kepada pengasas blogspot diharap silalah tutup dan musnahkan blog sepertimana kontrovesi yang tah pape fesbuk akan ditutup tuh . senang cita baik kao pakat-pakat dengan mark supaya semua nya dihapuskan .aku bukan apa. sebab dunia blog sekarang nih dah macam tettttt jeh . dengan newbie yang ntah pape8eh lupa aku pon NEWBIE*HAHA . rasa nak pelempang nak maki nak bunuh-bunuh pon hado jugak . gila dah macam obses giloshh . sikit2 hai awk saya dah update silalah datang dan follow muahmuah . tak kisah la kan nak buat blog ke hape tapi jangan lah sampai buat orang lain termaki-maki dalam hati mahupon luar hati . kao ingat kao dah cun dengan muahmuah kao tuh orang suka keh ? ye lah memang la yang suka semuanya lelaki dan spesis gedik cam kao kan . baguslah .buat stok adek beradek .yang pasal isu dekat fesbuk letak link bebanyak dekat komen orang lain . tak payah cakap lah .sumpah shit memang annoying gila ! .dah berjuta orang cakap pasal nih .tak paham2 jugak. alahai .sepak jugak kang . * walaopon tak la lama mana aku dalam dunia blog nih . ala kira NEWBIE kan. start 2009 tapi aktif 2010 . alahai newbie nih . tak otai petai cam wootwoot cakap tuh . sebab apa ? sebab aku tao blog aku ntah kejadah apa punya cerita kan . so aku rasa malu nak bagi orang datang tengok . sebab aku tengok gaya bahasa aku pon cam tak matag lagi je kan . so aku memang tak kisah gila kalao orang tak nak datang tak nak komen sebab aku tao blog aku tak hebat.

tapi aku pelik ah bebudak sekarang . cepat sangat rasa diri hebat . tak kisah lah nak letak link berjuta beriban ke hapa . tapi pastikan lah blog kao tuh penuh dengan informasi . cakap pon tak lepas lagi .*macam aku dulu tulis shortfom gak* tapi shotfom2 aku , tak de lah aku nak pomot blog aku besar-besaran . sapa nak datang ,datang .sapa tak nak terserah . sebab aku dah biasa hidup macam nih . bersederhana . gila aku stress gila tengok link-link dekat group2 fb tuh . cam bapok . rasa nak delete sekor2. nak suh orang datang blog anda pastikan blog anda tuh cukup dengan informasi bernas yang bukan diCIPLAK dari orang lain . halamak haih pehal la kan blog era baru nih . orang bagi nasihat bukan nak terima walaopon kasar, tapi cuba la terima sikit dan tak perlulah nak balas balik dengan kasar . jangan jadi loser dan tak matang . *separa matang tak peh*

kahkah pelacur blogger eh ? kalao aku kena agak2 ada ke yang bekap eh ? mesti buat tak tahu je kan . PICISAN la katakan . cun pon tak . kahkah . tapi siyezly aku suka gila entry tuh cuma pelacur tu jeh yang ganas sikit kan kan.oh dan  EXCEPT juga yang pasal apa nama si cantik yuyu zulaikha tu je  .kalao buang nama beliau dah memang gempak dah entry kao tuh sebab budak melayu nih selalunya suka bertindak melulu lagi2 dengan pelacur . walaopon berjuta rakyat malaysia dah jadi pelacur tapi ia tetap hina . sumpah cakap entry tuh memang patut dibaca. malas aku nak kipas-kipas sebenarnya . cuma aku nak KALIAN BACA SELURUH ENTRY TUH DAHULU SEBELUM NAK MENGUTUK . sebab apa yang lensa tuh cakap betol jeh aku rasa .peace ^^ cik yuyu blog hang memang lawak gila .aku suka baca ayat2 hang yang tak terduga tuh memang menepati syarat aku selalu jadi silent reader tapi bukan anoymouse . teruskan berblogging . hidup utagha  .AMBIL YANG JERNIH BUANG YANG KERUH. dan sangat lawak untuk orang yang nak bekap tapi menyumpah tak dan dan . haha balik cermin diri ok .*sebab tuh aku tak suka bagi nasihat sebab aku suka menyumpah*haha -yang semua nih bukan nasihat okeh cuma luahan perasaan .haha

*aku sokong yang mana betol saja . SILA BACA KESELURUHAN ENTRY SEBELUM NAK MENGUTUK balik. biasalah melayu semua nak melulu jeh*macam aku  la melayu tapi suka merajuk*haha . tak nak pikir pakai otak . lagi satu pehal bila blog biasa-biasa bagi nasihat sikit dah manusia sejagat alam semua nak kutuk-kutuk kondem2 . kata nasihat kasar lah hape kan .tapi bila kena dekat batang hidung yang tak mancung tuh alahai mencarut lagi nak gempak .

*kalao tak suka blog aku silalah unfollow . heheh eh eh kejap omaygeyy dah 600++ dah kanak2 riang ? pesal tak perasan . huuuu terima kasih banyak2 la yeh yang follow tuh . rajin2 lah singgah kalao rasa enrty patut dibaca kalao tak patut sila unfollow balik. kehkeh aku bukan nak mengutuk ke apa . otai janganlah marah aku . aku kan newbie . baru jeh beranak hari tuh tahun 1990 . kesian aku . comel lagi .hhaha
*dan sekarang nih mai mana tak tao newbie oldbie nih . bila dah jadi oldbie lain pulak ceritanya . semua pakat dok tayang taring kuning . bila dah femes la katanya kan . dan untuk admin-admin yang nak create group baru kat fesbuk untuk blogger .sudah2 lah . dah banyak sangat dah group2 nih . bila dah banyak akan jadi huru hara . TRAFIC MURAHAN KE NIH ? BIASALAH NAK FEMES JUGAK . kahkahakah

entry ganas minggu ini . sila terjah . aku suka OTAI PETAI KATANYA 


aku bukan nak cari musuh aku cuma nak blog macam dulu aman damai. teruk sangat ke permintaan aku nih ?

sila gelak lepas baca.

22 comments:

fairuz said...

dah lulus pon emo jugak ke? hahaha beselah newbie, dulu aku newbie tak mcm tu plak kan. tapi 1 je aku nak bgtau ni. AKU MEMANG KACAK! hahahahaha

gabanMorka said...

mara betol ni?
g amik wuduk

♥cik Y U Y U♥ said...

btol tu makcik !

sokong sangat10000x .

chill una ! hehe .

KHRLHSYM said...

amik wuduk. hehe

Ka_My said...

tajok entry ni mmg gempak ! hehe
1st tyme komen cni :))

nub said...

hahah.. xpa,kita teruskan agenda kita ngorat awek jaa makcek.. hahahah

Orkid Edyliyne @ OrkEd said...

nak dikirakan, memanglah agak kasar...
bagi OE pun rasanya macam kasar sangat...
mungkin pada orang lain tak agaknya...
bab kutuk balik, hentam balik tak ingat dunia tu, itu OE no komenlah.. sebab OE tak buat macam tu...

berblog secara aman...
entahlah...

cik bebel said...

nice entry...penuh perasaan tapi berhemah....ngeeee


salam perkenalan....ngeeeee

hiro said...

awak betul.awak cantik. wahhh.

woot woot said...

apa boleh buat saya cun saya cute malah saya kacak..ekekkeke


bab yuyu tu..ntahlah..bukan tak pernah orang tegor die b4 dis..tak kan nak kene tunggu lensa rosak kutuk mcm2 baru nak berubah ?

jgn tggu woot2 plak sound lagi..hahahaha

boleh ke islamkan babi ?

Fathiah Rosdi said...

hye...jom join..
http://sweetcardigan20.blogspot.com/2011/02/cardigan-free-utk-contest-pose-dengan.html

MAKCEK bukan NENEK said...

@fairuz aku tao ko kacak BRO . hahaha ntah aku newbie tak plak camtuh .

MAKCEK bukan NENEK said...

@gabanMorka kejap nak semayang sekali .hehe

MAKCEK bukan NENEK said...

@♥cik Y U Y U♥ ngah chill la nih . haha

MAKCEK bukan NENEK said...

@KHRLHSYM kehkeh nak semayang sekali.

MAKCEK bukan NENEK said...

@Ka_My er haha .

MAKCEK bukan NENEK said...

@nub yeah betoi tuh nub . haxhax

MAKCEK bukan NENEK said...

@Orkid Edyliyne @ OrkEd heheh yaw . ikkut pandangan masing2 .

MAKCEK bukan NENEK said...

@cik bebel haxhax kena ada perasaan nih .heh

MAKCEK bukan NENEK said...

@hiro=.= mencik mencik :p haha

MAKCEK bukan NENEK said...

@woot woot hahax woot cute gilaaa . haha

MAKCEK bukan NENEK said...

@Fathiah Rosdi thankz yaw invite . best dapat cardy . hehe

sepatah dua kata

apesal.com