Monday, February 21, 2011

ADA SESIAPA MERINDUI DIRIKU ??? T____t

hai hai hai tajuk skema silalah muntah . entah siapa yang malang nak rendu2 aku . giloshh

eh eh kalao kerja memang sibuk eh walaupon hanya duduk melangut dan menaip dan kadang2 tengok customer datang nak buat facial . tak la sibuk sangat tapi kenapa rasa sangat sibuk dan penat eh . hurrr

nak update diari maya ni pon dah malas . tingin nak jadi macam SUPERMAN + BEN10 yang selalu update tak kira masa dan tempat . oh ya lupa tahniah bro sebab dah mencapai  10k followers ! huhu cayalah .memang patut pon beliau dapat ramai followers .

ok dah dah chow dulu lah nanti rajin nak update pasal seharian berpoya-poyaan di penang semalam.heheh

ya ya disitu ada ikan duyung terdampar , manusia yang sedang nak berak ,manusia yang tak dikenal pasti bersama objek kuning dan manusia yang bergerak dengan pelampung.nantikan di pawagam berdekatan.

ada masa aku datang visit back dan mengomen tanpa henti di blog-blog yang berdekatan .
papai rindu saat melepak buang masa dirumah yg membolehkan aku bw.

sila gelak lepas baca.

12 comments:

nazirulhazwan~ said...

serius dow aku plg rindu hang <--bace dgn nada serius

forever love said...

pttla sunyi je

khairul hisyam said...

rindduuuuu :P

EZAN IDMA said...

rindu rindu :)

d_tieah said...

Aku tak rasa pape pun..
Terasa cam ko tak wujud jek kat alam blogging ni..
Hahahaha.. *kejam siot!!!!!!!!!


Entry Terbaru 1 : "Saya Mahu iPad Dari Blog MySuperKids"
Entry Terbaru 2 : "Saya Mahu Ramai Followers Dari Blog Ben Ashaari"
Entry Terbaru 3 : "Saya Mahu Mengaplikasikan Ilmu Tutorial Dari Blog Maribinablog"

JIJI YU said...

ahaha..kalo ko jumpe bro ben nnti ko tau le cane die hapdet blog..mmg dasat..

MAKCEK bukan NENEK said...

@nazirulhazwan~ mencik la hang . tak ikhlas .

MAKCEK bukan NENEK said...

@forever love haxhax sunyi pon tak de orang kesah . kehkeh

MAKCEK bukan NENEK said...

@khairul hisyam terharuuuu

MAKCEK bukan NENEK said...

@EZAN IDMA terharu jugakkk (:

MAKCEK bukan NENEK said...

@d_tieah mencik takmo kawan !

MAKCEK bukan NENEK said...

@JIJI YU haha ceh mentang2 la penah juumpa kan . haha

sepatah dua kata

apesal.com