Monday, December 20, 2010

weyy Candid Itu Cun Laa !

ha kann cun kan kan

okay okay mari kita join 
cik DILLA ADILLA punya contest okay !
*aku rasa belog aku dah jadi blog contest je kan .entry lain x mao buat sebab x de idea.heheh*

okayy lagi .suka kot contest ni sebab aku suka candid ! 
tapi aku je yang asyik candidkan orang .
orang x penah nak candidkan aku . sobs sobs
mentang-mentang muka aku x fotogenik asyik genit je kan . huu

haha dah dah touching plak kan .
mari kita lihat gambar cun aku . haha







"candid lah kamu sebelum kamu dicandidkan "
bila time makan dicandidkan pasti terangakat

so mari kita lihat siapa yang kena .
aku tag mereka ini .
sebab aku memang teringin nak tengok pix candid dorang .wahaha
deknah
wan hazel
hiburan duniawi
nany 

notagigigusi :
arghhhhh pengsan pengsan pengsan ! incik ben tetiba mengomen . sebelum ini memang la ada .
tapi segmen ini ini !  kali nih memang gempak . hampir semua yang join beliau terjah . 
rasa mcm yang berhormat datang lawat kawasan je nih .kehkeh


sila gelak lepas baca.

4 comments:

dilla adilla said...

tq join contest dila...

candid time makan mmg best.. hahaha

Syafiq Rosli said...

all da best

makcek bukan nenek said...

dilla adilla:
heheh welkem dear .
harap2 yang makan ni la menang .
wahaha

makcek bukan nenek said...

syafiq rosli :
terima kasih ^^
jom la join .hex

sepatah dua kata

apesal.com