Thursday, December 2, 2010

Senarai pemenang bertuah 3D2N ke rumah urut

rasanya macam banyak je award dan tag-tag yg
my dearest followers dah bg .
*siyez korg mmg rocks! .
*sumpah aku suka bila kna tag dan dapt award.
*sumpah aku malas . sobss
tp x la malas smpai cmnih

cik piah yg paling rajenn . haha
mmg gila punya banyak soalan aku kna jawab .
er tapi tapi aku kalao dah malas tuh mlas jugak weyhh .
soalan intenet web ary tuh pon aku tibai je jawab .
ni pulak soalan2 yg ang bagi . sobs sobs .
cik siti payung pon ada tag jugak .
banyak juga soalan . hohox .
yana yana yana . trima kaseh sygg .
i x mampu kalao soalan banyak2 . huuu
kalao u bg i choki2 pasti i buat . haha
*pangg aku blagak diva . grr
ha pastu ni kawan aku yg plg best tyme kt skola dulu.
makcek deknah dia ada tag buat contest . heheh
awardss pon ada juga . biasa la tag mengetag ni kat dunia blog .
aku pon suka jugak tag org2 nih . hox
nnt aku buat ok bebeh sekalian .
sumpah malas gilaaa .
nak kna masak lagi nak kmas umah nak tido lagi nak tgk tb lagi nak bw lagi .
sobs sobs sibukkan aku ?
MySpace
cik nany kachak pon rajen tag aku dan bg award .hox
la chica virgo gurl dia ada bg award jugak .
pastu kawan baru dato kimicnol macho
dia bg award coolest blog u . haha
so anda wajib pergi ke list list yg aku bg kat ats nih .
dorg mmg superb !.
err ada sape2 lagi yg penah bg kat aku ? sila mngaku cpat . hehe

entry buang masa lagi . papai

sila gelak lepas baca.

2 comments:

Capiy@h said...

hahahahaha!!hg taw xpa..aku tnggu la tag aku hg jawab...xpa2 aku taw hg mmg tlampau rajen.. :P

makcek bukan nenek said...

haha trima kaseh sbb memahami . wahaa

sepatah dua kata

apesal.com