Wednesday, December 22, 2010

Segmen Jom Berkenalan

segmen cikgu lokman

Apakah status anda 
suka soalan ni . kehkeh hai hai sy SINGLE. tengah mencari calon .
sila call saya di nombor ini 012345678 . thankz (:

-Ceritakan tentang diri anda  
nama saya husna panggil una atau nak manja panggil jolie je . baru habeh diploma informatian technology kat sebuah kolej dikedah .menetap di penang .dan sekarang aku x tao nak buat apa .nak sambung belajar kat kolej lama atau pon dok rumah bela rabbit saja .heheh

-Ceritakan tentang Blog anda
Blog saya aagak kurang matang . menceritakan apa yang saya rasa nak cerita.
ikhlas darrai lubuk hempedu saya tao . ikhlas je tulis blog ni .tehehe

-Apa pandangan anda tentang dunia blog?
dunia blog merupakan medium untuk manusia sekalian alam mencoretkan membebel dan
 memberi info yang berguna .

-Nasihat anda kepada rakan2 yang baru nak wat blog..
marilah mari buat blog . nak privasi ke x privasi suka hati korang .tapi ada blog
best weyhh .boleh tulih diari . kira kalao korang buat mmg
korang macho cun habeh lah .sumpah=.=

-Nyatakan keunikan yang terdapat pada blog anda..
cerita aku . dan aku lah yang unik tuh .

-Sampai bilakah anda akan menulis blog dan impian anda dalam dunia blog?
sampai bila-bila jika aku masih ada kudrat dan selagi bekalan intenet dan
keadaan lappy aku yang mengizinkan .heheh
impian aku plak nak kenal dengan semuaaaa orang
dan orang kenal aku . hehex

okay okay itu saja . 
jom jom tag manusia lain .
nany
cekla
kinah
yana

sila gelak lepas baca.

8 comments:

:Cikgu Akim: said...

nak mengutuk tanpa segan ni..ngehhehe..ala apa susah apply ja upsi..amek pendidikan IT ka..bla2...heheheh..

salam perkenalan dri saya~

MAKCEK bukan NENEK said...

cekgu akim :
x pa saya rela dikutuk .wahaha
err xlayak kot jadi cekgu .
kang asyik mendera je .kehkeh
salam pkenalan juga ^^

nany said...

aq ka tuh? aq kn? bhaha~

Syafiq Rosli said...

all da best

mary ann ;) said...

jolie tu kalau tambah angelina kat depna boleh tak??

hehehe..hye, slmt berkenalan ya ;)

Farah Hanim said...

salam perkenalan..hee :D

MAKCEK bukan NENEK said...

nany ;
dak aih nenek ang . heheh

syafiq :
thankz ^^

MAKCEK bukan NENEK said...

mary ann :
haha yang tu i lagi suka . kehkeh
salam pekenalan juga ^^

farah hanim :

slam pekenalan juga ^^

sepatah dua kata

apesal.com