Sunday, December 5, 2010

Segmen Block oh Blog ? Blog lah !

aleh aleh gambar ni lagi kan ? eh biasa lah . kachak okay .korg jeles knapa .
haha aku nak buat en3 baru dgn segmen yg berbaloi-baloi nih .
nak join sila klik sini dgn kadar pantas segmen hujung minggu
x de niat lain selain aku x de idea nak menaip saja . heheh jgn cakap banyak layan saja .hex
MySpace
  • Usia anda berblog ..
    er start july 2009 tapi baru start siyez mao blogging bulan 10/2010 ary tuh . kira newbie jugak lah kan .tyme tu lah nak kembangkan bakat dalam merapek meraban bersama kitkat .

  • Sapa mempengaruhi anda untuk membuat blog
    err siapa ? mula2 buat mmg saja2 je .pastu bila aura incix konspirasi c zack zukhairi tu la .tyme tu la sejak baca dia punya blog then p melawat jiran berdekatan trus rasa nak active5 balik . pastu maybe sbb banyak menda berlaku dan aku rasa nak menjerit tanpa suara kat blog .hee

  • Perkara pertama yang timbul dalam kepala bila mendengar perkataan blog
    banyak perkataan, gambar dan info yang banyak . belom tawu pasal boleh buat duit apa suma tuh dulu.dah lama sikit bila dok melepak tanpa henti kat blog incix ben baru la tao sdikit sbnyak.pastu dah jadi tegar sikit mulalah pikir nak update apa,ada ke org dtg tgk aku .heheh
  • Mereka yang menjadi sumber inspirasi anda dalam dunia blog .
    ibu ayah saya . err tipu je mereka mana ada blog . heheh siapa ya ? agak2 mesti korg dah tao kan aku nak tulih siapa . hox incix ben , incix zack, irine nadia n mmg banyak gila lagi tapi sumpah aku lupa nama . sobs sobs .

  • Bagaimana anda nak terangkan mengenai blog pada rakan anda yang buta IT
    kao g pakai spek mata yg siap dngan contact lens okeh ? contact lens tu bia kaler2 sikit bru cantek .hoho ok ok blog itu sejenis diari .tao x diari tuh apa ? dah tamat ! eh ada lagi ke manusia buta IT sekarang ? er suma yg aku knal suma tao kot sbb kami suma mmg budak IT. hohox

  • Dalam 100 patah perkataan , Apakah blog mampu mempengaruhi kehidupan seharian anda ?
    opkos ! sebelom ni masa aku mmg dgn katil je lah . sikit2 katik sikit2 tido . mmg tu je lah hobi aku . tapi skarang blog buat aku x tido malam,  buat aku kencing malam   x study, buat aku dapat kawan baru buat aku kenal dunia maya ,buat aku nganga bila ramai yg tunjuk bakat masing2 yg terendam eh terpendam tuh .hey banyak okay kalau nak tahu info atau maklumat yg mcm2 . sumanya di hujung jari anda sahaja . sumpah blog mmg superb . lagi best dr fesbuk *sbb skunk fesbuk rasa bosan* er dah cukup 100 blom ? heheh 


okay dah dah . aku dah ada kat umah sewa nih. mmg benci gila sbb pakai berukband yg mmg lembappp gilaa tahap cipan tapir . aishh kesian binatang tu x bersalah pon . huu
siyez rasa malas gila nak tnggu loadin lelama . huh
nak upload gambar pon sampai setahun cahaya x upload2 . grr mmg lembap gila . huh
ok BYE . emo . 

MySpace
sila gelak lepas baca.

2 comments:

Matika Love said...

blog oh blog...mamat pun dah join...singgah laa...

makcek bukan nenek said...

heheh singgah sudah .

sepatah dua kata

apesal.com