Sunday, December 12, 2010

Sebenarnya . . .

hai saya una

sebenarnya  ,x ada apa aku cuma .
cuma cuma cuma aku x tao lah kenapa .
kenapa mengapa bagaimana .
bagaimana menda ni boleh berlaku .
berlaku tanpa aku sedari dan terpaku
terpaku pada paras rupa yang aneh
aneh pelik dan sangat unik .
unik kah ? aku harap aku dapt UV 1000 tiap hari .
hari hari aku rasa kosong .
kosong dan seperti tidak bermakna .
bermakna aku sekarang sudah mencapai tahap kematangan fasa ke-empat .
ke-empat yg membawa maksud keseorangan dan terpinggir .
terpinggir dari perasaan manusia .
manusia sekalian kenapa anda masih berada disini ?
disini sudah aku katakan tiada apa ku mahu  berbicara .
terima kasih kerana membuang masa bersama aku .
majulah husna untuk negara =.=
pangggg !
MySpace

*
*
*
*
*










aku cuma nak tunjuk ini

sila gelak lepas baca.

4 comments:

Mr.Ix said...

Sebenarnya saya.............


singgah2 jer blog ni.....klu sudi singgah la balik yer....hehehe...nitee..

zacky ~786~ said...

hahaa,. `mju trus mju ke hadapan.!

makcek bukan nenek said...

mr ix :
haha sebenarnya sy
nak cakap terima kaseh sbb sudi singgah . hehex

makcek bukan nenek said...

Zacky :
yaw majulah zacky untuk bumi . heheh

sepatah dua kata

apesal.com