Thursday, December 2, 2010

saya rasa bisu . sobs sobs

ok i mean speechless . heheh
mula mula skali nak shout .
terima kaseh TM sbb x terus menerus mnjdi gila .
akhirnya wifi streamyx aku dah pulih .
tapayah guna berukband dah kat umah .
asik asik asik bunda pulang . grr
x tao la knapa tetiba je x ley access intenet .
igt kan dh kna sentuh dgn kilat . grr

okay okay . buang masa lagi .
sbenarnya aku x saba tnggu ayah aku balik dari MAHA .
heheh dah suruh beliau beli mcm2. hox
eh eh btw aku rendu la plak kat abg aku yg kt melaka tuh .
dah x de sapa nak tlg kemas rumah . huhu
yg hujung yg panjang kurus tuh abg aku .
nie suma hero hero kat rumah aku .
yg bju merah belang putih tu ayah i .
yg 2 budak gemok tu adek aku .
pangai lao nak melawan aku mmg pandai . heh

gila kao nip . nak cita laen plak yg cita . grr nak terima kaseh kat segmen abg ben .
segmen2 beliau banyak membantu blog aku .
terima kaseh yg dtg menyinggah dan sudi jd kanak kanak riang sy . heheh

sila gelak lepas baca.

2 comments:

Myra Ayreen said...

na ngurat abang abang tu bole .. hehehhehhe ...

chentaMAYA said...

betoi2. mmg bnyk membantu. gua pulak baru je berpeluang join hari ni! keh~

sepatah dua kata

apesal.com