Friday, December 24, 2010

Mereka selalu bikin panas !

menghargai mereka yang menghargai
beliau dah berpunya jangan ngorat lagi ye .haha
haha konon nak buat tajuk ni . tapi kang ada yang serang aku bertubi tubi sebab
meniru idea orang lain . heheh *setelah dipaksa. wahaha

ok ini entry penghargaan x terhingga kepada peminat setia penolong aku . wahaha
incix suratan kebetolan haha sumpah dia bukan peminat. aku yang peminat blog dia.
dah la suka buat entry yang kreatip gila .
pastu x silap, beliau baru je kot dalam dunia blog tapi mak aihh follower dah
beriban riban dari aku .nanti boleh la jadi cam incix zack kesukaan beliau tuh .haha
beliau telah berani menegur kesalahan aku pada segmen ini ini .
haha sebenarnya dah perasan dah .pastu beliau dgn pantas menegur .terima kasih .kalao x aku pasti x menang. haha aku sebenarnya x perlu nak ajak korang terjah blog beliau sebab blog beliau
dah gempak dan mempunyai follower tersendiri yang selalu lepak bersama.

oh ya sebelum tuh . ada perubahan kan kan kat blog aku ?
blog aku adalah dalam ENERGY SAVING MODE bila ditinggalkan lama2.
haha kempen alam sekitar nih . savekan penggunaan elektrik . wahaha baek hati kan aku .heheh
so kalao nak guna juga cam aku .*kenapa x de ek kod dia ? 
aku dah letak .tapi x lekat kot .papepon korg boleh amek kod dekat web dia.
sama-samalah hijau kan bumi disini http://www.onlineleaf.com/

http://www.benashaari.com/
err sorry incix . tercuri gambar anda . heheh
ha beliau ini pulak . adalah suspek utama dalam menaikkan blog aku
ke dasar bumi . err membuatkan blog aku membesar bagai juara tanpa perlu minum milo lagi.
oleh kerana aku selalu merajinkan diri mengikuti setiap segmen beliau.
oh x semua segmen aku join . tapi sekali aku join segmen
beliau . blog aku terus dilimpahi dengan koko krunch . 
berbaloi-baloi . dan walao apa yang berlaku akan aku terus menyokong beliau .
bukanlah aku memuja beliau namun menghargai dan menghormati ^^
bak kata beliau di fesbuk
mereka sangka aku cedera .. tapi silap sama sekali .. aku bakal meluaskan lagi jajahan aku !
majulah blogger untuk negara . heheh kurangkan kontrovesi tingkatkan prestasi .

sekian wassalam . 
tak lupa kepada kanak-kanak riang yang selalu ada menceriakan hati aku setiapa hari .
anda semua memang rock ! happy dapat kenal dengan semua :')
terima kasih ^^

*family aku dah bising suh aku masak nasi dah* hee
ok papai

sila gelak lepas baca.

4 comments:

AROL DSHW said...

tumpang tanya.
apakah jawapan soalan 1 utk segmen 200 blog encik ben ashaari? :)

*sila beri jawapannya dengan menghantar komen di blog arol. :P

nazirulhazwan~ said...

makcek2, hang ni, aku takde la suh ang buat betol2 la.ish3 gurau2 sende jer pon,haih

ape pon trimas dan tahniah la wes. yang baru punyer game ang men ker tak??:P

p/s : den minat jugak blog makcek ni:)

MAKCEK bukan NENEK said...

arol :
wakakaka
dandan naa . err exceli x jumpa lagi.
juling dah mata terjah satu2 .haha

MAKCEK bukan NENEK said...

naziruhazwan :
aku tao ang gurau senda .haha
satgi ang majok ang buang aku dar bloglist aku gak sedih .wakaka
x join dah . gila susah smpai 200blog.tolong orang sajalah .haha

sepatah dua kata

apesal.com