Monday, December 27, 2010

Lelaki juga sangat leceh !

ingat perempuan je ke yang leceh ?
dua dua sama je .
HAHA

pinjam google

mari sini nak senaraikan sikap lelaki yang selalu kata diri dia macho tuh !

*suka ego lebih konon nak jaga standad . standard apa aku x tao mungkin standad KBSM . ego melampau2 sampai tidak peduli perasaan sigadis . Sifat ego dengan lelaki mmg lah x dapat dipisahkan sebab dgn moto ego ni dorang mempunyai kuasa veto supaya tidak menjadi dayus dalam memimpin kaum wanita terutamanya dalam rumahtangga.Tapi janglah sampai melampau-lampau egonya ya pakcik .Apa salahnya sekali-sekala mengalah .kurangkan ego tingkatkan prestasi.

*suka nak meninggikan suara . alahai kao ingat suara kao yang macho garau tu sesuka hati mak bapak kao je nak menengking ? Salah sikit je nak tengking-tengking dan ada juga berkait dengan ego .*jaga standad lagi.haih nak marah-marah pon jagalah sikit . bukankah menegur dengan lembut lagi berkesan . tapi kalao pompuan tu dah naik kepala jangan nak lembut lagi . jangan jadi dayus plak .

*Suka jeling juling tengok perempuan seksi cun cantik ye cik abang ? suka usha-usha eh ? memang la sekali pandang tapi sekali pandang tu mao berjam kao ambil masa nak usha . haihh jagalah perasaan si gadis sama.

*Suka membakar duit-duit membeli rokok . ahaaa mostly aku rasa yang ni yang paling dibenci wanita tapi bila dah cinta ,semua jadi heaven ye cik kak . laki kao hisap hembus2 depan muka kao .kao rasa nikmat eh .aa nikmat tu x kemana. ntah esok lusa memang sehidup semati la korang . Si lelaki sanggup menghabiskan duit beliau kat rokok dari beli menda pekdah lain .haihh  Katakan x nak kepada rokok plizzz ^^

*pengotor ? ada ke ? ada kan kan ? heheh seluar baju kao pakai berulang-ulang kali , x pakai dedoran x pon perfume. x yah mahal-mahal pakai dashing pon aku suka .haha dah tu buang kahakk meludah suka hati . aishh kao ingat bila becinta ni aii boleh terima semua ke ? jaga hati ai cik abg . dalam hati ni mao nak termuntah darah dah nak cakap takut cik abg terasa kang x pasal2 akak plak yang makan penampar .hee

*pentingkan kawan-kawan . memang la berkawan biar seribu tapi sampai kawan tu pon dah jadi cam awex kao . apa kes . Ada je yang sanggup batalkan date*date nak beli baju kawen*jangan nak date sangat lah kalao belom kawen tuh . lepas kawin kao nak date tiap masa pon x kesah .sanggup abaikan si gadis bila dah lepak dengan membe2 dekat mapley .bila dah main bola ke futsal ke dengan kawan-kawan . ahh x de makne nak ingat awex2 dah .tapi bila awex kao nak kuar ngan membe dia kao x kasi plak . pejadah nye lah .Laki juga lebih percaya cakap kawan-kawan . jangan sampai kawan makan kawan plak .Sampai snggup menipu konon nak jaga maruah depan kawan beliau .

*Panas baran  yang amat ! kadang-kadang salah si lelaki tapi pompuan plak yang kena marah sampai fobia dan trauma cik kak tuh .macam dah x da tett plak kao kan bila nak cari pasal dengan pompuan . salah sikit nak sepak terajang ,penampaq ke penumbuk ke . setakat nak tengking tu x pe la juga even mulut si gadis dah muncong 14 .ingatlah sikit pompuan ni cepat sensitip .nampak je kasar tapi hati ada taman weyy . nak cari lawan pon jangan la dengan pompuan yg lemah ni .Mana sifat kasih sayang kalao asyik nak sepak terajang je.

*sudah-sudahlah penat aku nak listkan . entry ni bukan untuk mengaibkan mahupon mengutuk kaum lelaki yang aku cintai . haha cuma mengingatkan perempuan juga punya perasaan . so konklusinya perempuan dan lelaki masing-masing punya kelemahan . Kelmahan itu yang perlu diperbaiki untuk mewujudkan suasana yang harmoni dan aman damai tanpa  tercetusnya perang dunia rumah tangga .
kawal nafsu kawal minda kawal amarah .
*jangan sampai ternoda .


*jangan nak attack aku melulu kalao ang baca x habeh .nanti aku list hat pompuan plak .hoho
sekian wassalam .
MySpace
sila gelak lepas baca.

12 comments:

Pencari Qurratuaini said...

salam..xnk kalah jg...hehe..apa yang dilistkan ada betul n ada yg x betul..lbih kurang sma dgn pompuan je..2 x 5, 5 x 2..hehe

Faris CJ said...

futsal!

nazirulhazwan~ said...

fuh, xde langsung ciri2 den kat atas tu.hahaha bagus betol den ni;p

MAKCEK bukan NENEK said...

pencari 2 mata :
haha kan dah cakap . lelaki dan perempuan sama je .
ada kelebihan ada kelemahan .haha

MAKCEK bukan NENEK said...

faris cj :
haha jom main . kehkeh

nazirulhazwan :
ang kalao nak menipu memang .ego tu mesti ada jugak .
ni ada lgi yg x listkan ni ha .

fad*** said...

hehe

nanyster said...

setuju! setuju! hahai~ egois..fuh!! nyampah! XP

MAKCEK bukan NENEK said...

fad*** :
hahaha =.=

nany :
meh sep sep . haha

rammyd said...

hahahaha..
lekla der...
laki pompuan same jek skrg meyh.. :P

MAKCEK bukan NENEK said...

rammyd:
haha yeah . kan saya dah cakap.
lelaki perempuan sama jer .
haihh ni bukan entry emo.heheh

Tuan Syed said...

sume yg dlm list u aq ade,,,hahaha,,,

jhat siot...da r...mmg t'baik la...

y-A-n-A said...

lelaki n pompuan same jek.. beza perangai masing2.. kan? kan? kan?

sepatah dua kata

apesal.com