Monday, December 6, 2010

kenapa broadband lambat ?

sumpah aku rasa cam nak hentok2 kelapa kepala kat dinding .
MySpace
mmg gila stressss gila gila ah pkai berukband maxis kat tempat aku nih .
dulu pkai celcom . tapi aku terbawak maxis punya .
konon nak try kelajuan dia ah kan .'
mak aihhh kalah babun nak beranak .
nak loading blog tnggu masa nak bersalin je .
lamaaaa gila .
kat fesbuk pon sama . elok je dok chat tba of9 .
x ke hare .cam siot je *cuba x nak menyumpah *huu
pastu bila nak logout hamboihh  kemain laju .
mmg nak kna sembelih juga kang berukband nih .
gila stresss nih .
aku suka mamat nih =.=

aku nak cari nota pon x senang
*blog2 juga exam jgn lupa .huuu
nk kna tmbah speed ke apa ?
x tahan dah aku cmnih .haihhh
so lpas ni mmg aku jarang la nk hupdate merapek kat sini .
nk menjunam trafic ke apa ke .
dah x kesah .aku gibap ah cmnih .
tnggu nak balik umah je tukat broadband .

huh adiosss . nnt free aku balas suma jejak kasih anda semua ,
syg gila ahh kat hampa semua .
sudi jenguk tempat aku nih . hex .sila lah datnag lagi ,
siapa2 yg tag aku nnt aku jawab dan buat semua , sobs sobs
MySpace
sila gelak lepas baca.

2 comments:

zacky ~786~ said...

hehe.~ sapa la ngn den..!! haisshh..

DiaUmaiNiNaz said...

dah kena minggu lepas..mmg slow..sabar je la.

sepatah dua kata

apesal.com