Monday, December 20, 2010

KENANGANKU SEBAGI BLOGGER


mari join lagi segmen dari abg ben10 . 
segmen ni adalah untuk mengimbau kembali kenangan lama
anda dengan kekasih anda budak blog .
sila jawab dengan tenang tanpa emosi  .heheh
kang ada plak yang tetiba sedih mengimbau kenangan kan .hex
MySpace

Tarikh lahir blog anda ..

ok ok yang ini aku lupa . tapi aku cuma ingat JULY 2009 je .bukan kacang lupakan kulit tapi time aku makan kacang tu x ada kulit . huuu

Punca kelahiran blog anda

yeahh time tuh tetiba rasa macam nak buat diary maya . sebab dulu suka tulih diary .heheh tapi bila dah besar malas ya amat .hee

Orang pertama yang jadi follower anda

orang pertama ? jeng jeng jeng kawan-kawan kolej aku  sakinah yang 1st rasanya .terima kasihh kinah !

Entri pertama anda sebagai blogger

moshi moshi ^^  haha ni lah entry first aku . mmg budak2 gila .taip ikot dan je ,hex

Entri pertama anda yang mendapat banyak komen /hits

haha ada ke ? ada la cuma 2 3 komen kira hits la kan . klik klik klik

Blogger pertama yang anda jumpa ..

kawan-kawan aku kat kolej lah kot . hohox

Blog yg anda minat ..

Ben Ashaari dan incix zack c realiti konspirasi dan juga salam 2 benua !!! 

Ceritakan kenangan manis anda sebagai seorang blogger

kenangan paling manis gila babeng bila aku join segmen incix ben la kan .terus ramai yang singgah blog aku . sumpah aku rasa tyme tuh semangat nak blogging terus meningkat.^^

Ceritakan kenangan pahit anda sebagai seorang blogger

err setakat ini tak ada kot . heheh budak buda blog semuanya baik-baik belaka.err pahit bila x menang contest kot .haha

Impian anda terhadap blog anda ..

semoga blog yang memang separa matang ini akan berubah menjadi matang tak lama lagi .
dan juga kelemahan yang direview oleh incix gnesop akan aku baiki .
majulah Husna untuk negara ! haha

okay itu sahaja saya husna melaporkan berita tv hijrah . hox!
MySpace

sila gelak lepas baca.

16 comments:

Sepatu Hijau said...

salam


syira pun anggap blog mcm diary dulu


salam perkenalan dari blog abg ben...follow ur blog :)

BEN ASHAARI said...

hehe..terima kasih makcek... semoga terus sukse ... nanti kalau dah popular , jgn lupa ben yer.. hehe..

Syafiq Rosli said...

all da best..:)

makcek bukan nenek said...

sepatu hijau :
tu lah .dulu mmg x tao follow follow nih .
start tahun ni yang baru aktiv .hehex
salam perkenalan juga ^^

makcek bukan nenek said...

BEN ASHHARI:

heheh terima kasih . rasa nak pingsan saja incix mengomen disini ..
hohox terima kasih .
x kan lupa jasa anda selamanya !
^^

makcek bukan nenek said...

syafiq rosli :

thankz dude .
all da best to u too ^^

Lulu caldina said...

semoga berjaya dlm dunia blogger...

Hasnah said...

entry awak boleh matang seiring dengan kematangan kamu...
InsyaAllah..dengan usaha...semuanya boleh tercapai =)

micky eyqa said...

gud luck ye.. keep it up ^___^

me suya said...

semoga terus success..
suya pun join gak segmen ni

Mar said...

salam kenal ye,...

Nordin said...

hai makcik! hehehe

baju yang diperbuat dari spray

misz nana said...

teruskan berblogging :)

Zana :) said...

keep blgging ^^

Ejen 010 said...

happy blogging..semuga sukses!
=)

farhaniza azman said...

hehehehe...slamat maju jaya...

http://holylightfarhaniza.blogspot.com/

sepatah dua kata

apesal.com