Wednesday, December 29, 2010

Jangan Sampai Ternoda dan Dinoda

google love anon ^^
ohoii orang kampung .dah lunch ?
anon-anon yang x puas hati sihat x ?jangan lupa melontarkan kata-kata manis lagi ok (:
saya perempuan saya ok .hox
ya ya fitrah lah ,punya haters kan anak-anak .macam bagus je dorang nih pandai mngutuk tapi x pakai nama .pejadahnya . ang kata pi lah aku cam na pon aku x de nak gedix2 kacau hidop ang .
haters make me cool . awww i love u bebeh . muahmuah .
MySpace
ok ok abaikan si anon . buat habeh tenaga je .kasi sunat sekali lagi kang .
nak cita pasal aku je nih sampai muntah .baldi disediakan . jangan risau .
tadi aku p medical cekup .awww rasa macam pestime .pestime ke ? ntah aku dah lupa aku dah penah buat ke belom .hoho biasalah penyakit lupa aku memang dah sebati .

terketaq-ketaq aku selamat si umairah tu ada .  kalao x aku mesti nampak cam badut .p kat kakak kaunter ,kata nak buat medical cekup . dia terus suruh p kencing dalam botol .wahaha gila kot . tercengang aku . pestime buat urine test kot. ahaaa kolot betol kan aku .dah la x de nafsu langsung nak membunag time tuh . si maira dah gelak dah .aku lagi la x tao nak buat apa . nak buat camna . pastu amek je botol terus masuk toliet terus rasa nak membuang . ok dah stop .

pastu cek mata timbang berat ukur tinggi . err baru tao tinggi aku 154 je ?
aku ingat 160 . wahaha rasa cam tinggi . patot la pakcek makcek asyik kata aku comey je =.=
berat aku cam biasa . 40 je eh eh dah naik sikit dalam 43. hoyeah hoyeah .suka suka .pastu cek jantung cek semua-semua . doc tu kata anda perempuan, anda ok je .ok terima kash doctor .cium-cium tangan terus balik umah makan nasi .lapaq .haihhoh klinik dekat je ngan umah aku .heheh
ok papai peeps . x suka jangan baca terus blah ok sygg (:
MySpace
sila gelak lepas baca.

2 comments:

sepatah dua kata

apesal.com