Tuesday, December 14, 2010

GiveAway EdY : Terbang Jauh-Jauh

http://danielzaidi.blogspot.com/2010/12/giveaway-edy-terbang-jauh-jauh.html
yaw yaw jason mraz buat give away yg sgt lah ramai manusia join .
tajuk blog beliau the beauty in ugly . jason mraz kan yg nyanyi . betty punya cita tuh .hex
tapi tapi sgt lah ramai yg join so kadar nisbah untuk aku menang sgt tipis nih .
so aku harap makcek yg tag aku ni menang .
sbb beliau ckap nk share dgn aku . haha kan makcek fairuz kann . lu dah janji nak share kan .
jgn wat2 lupa plak . heheh

ok ok sebenarnya incix edy ni dia nak bagi
30 patah perkataan . x x 30 hadiahh dari 3 buah negara yg beliau pegi ary tuh .
kayaaaa nya lah pakcek ni kan . suka saya tao . hehex

ok skunx sy mao tag cik qieranna . heheh
doakan sy bertuah okehhhh ^^
sila gelak lepas baca.

7 comments:

E.d.Y said...

thanks k sudi join giveaway ni...good luck...;)

zacky ~786~ said...

gud luck

rinie din said...

ingat nak buat contest gak.. ada idea tak?

makcek bukan nenek said...

edy ;
heheh bg sy menang ok .hohox

makcek bukan nenek said...

zacky :
thankz bebeh

rinie :
ok je buat la jgn lupa ajak sy .
err contest apa eh . jap nak pk .hix

butterflyana said...

Good Luck! ;)

makcek bukan nenek said...

butterflyana :
thankz babe^^

sepatah dua kata

apesal.com