Saturday, December 11, 2010

dunia belom berakhir jika kau putuskan aku

hey peeps .
ahh rasa lama gila x membebel kat sini .
semalam tempat aku blackcurrent err ataupon blackout la sng.
lama jugak lah kitorg bergelap mcm penghuni gua zaman neolitik .
btery lappy plak x caj . pastu bil berokband plak x bayaq!
lagi lah membangkitkan ke'emo'an aku .
ehhh aku mukan marah ayah aku sbb lmbat bayar .
tp sbb tyme ni lah dia suh bayaq . hoho
tao nak mencekik je beruk ni dah la line lembab . hee
ok mukaddimah je tuh . ada lagi hot story nak cita nih .
MySpace
cita pasal seekor lelaki oh x patut kta seekor .
seorg jantan lah senang skit . heh
ehh x x . lagi x sesuai sbb pangai dia kearah jantan berhati betina *kawan aku ckap. kahkah
ok ok mamat ni aku x tao la dia saiko ke hape kan .
dia ni suka kira cm menagih simpati lah .
konon sakit lah . itu lah ini lah .
bukan pndai menagih simpati je menagih kasih la menagih dadah lah .ok tipu .
eh eh tapi mna nak tao kan . aku bukan knal pon . mybe gak kan .haha

mamat berjiwa betina nih kan mmg sweet talker gila .
tao x sweet talker tu apa ?
bukan mulut dia manis pastu aku pnah comolot ke hape kan .
bukan juga pemanis mulut . sbb mulut laki ni mulut longkang .
pandai gila la nak mengayat wanita .
mak aih janji bagai nak rak .
tapi haram x tunai pon .
ohh weyy rugi dan sangat lah malang kalao korg knal ngan mamat nih .

ada hati nak remove aku . heh sikit gua x heran weyh .
dah la x malu add habeh kaum kerabat aku kawan2 aku semua.
pastu kawan aku punya kawan pon dia add .
eeewww senga pastu mulalah dia guna trick2 dia nak mengayat .
ok adalah kawan aku punya kawan ni .*kawan aku yg ni dia remove gak sbb kami je tao rahsia dia
sbg jantan berjiwa betina . hex .
kawan kpd kawan aku ni lah jantan tu berkenan .
dah la kawan kpd kawan aku ni yg aku namakan minah(bukan nama sebenar)
dah ada bf . bley plak dia bekenan .haha
pastu dia kata minah ni yg bg dia jatuh chenta kat dia .wtf!
pastu bila minah nih x layan mamat nih .
mamat ni kata minah ni pemainkan dia .
pastu mulalah mamat ni meroyan-royan kat minah nih .
*ok mamat ni pandai dalam bab meroyan .haha
minah ni bengang ah .trus remove mamat nih sbb smpai di gado ngan bf dia.
bagus minah . mamat ni mmg xley dipercayai .
haha ok tamat . sebenarnya nak cita mamat ni
sangat lahhh perasan playboy . konon suka gi masjid .
tapi pangai supa org salu g 7eleven minta kondom .
sigh  wahai mamat . anda masih kna berusaha .
nak ngorat pon jangan lah ngorat kawan-kawan aku .
kitorg selalu bergosip pasal laki x guna cam kao nih . haha
sory once aku dah benci . seumur hidup aku benci .
dah mmg patut dibenci kot laki yg mulut longkang dan big liar nih .
MySpace

p/s entry ni adalah en3 buang masa lagi . jgn teragak2 nak emo nak marah aku . aku cakap sal laki seko ni jeh ,laki lain semua baik-baik .heheh so ada ke laki baik2 ? meh la masuk minang aku . haha


sila gelak lepas baca.

2 comments:

zacky ~786~ said...

JAGANNn..!!!

KUtutk JAngAN tAK kutuk .. ahhaaha

makcek bukan nenek said...

ahaa
apa yg jangan ? haha
meh meh kutuk sambil beramal. haha

sepatah dua kata

apesal.com