Monday, December 13, 2010

Contest pic paling Cute !

ok ok aku tao ada yg berdekah-dekah ketawa tanpa henti dan tanpa arah bila
tgk aku masuk contest ni . ada ubi ada kentang aku terajang jugak kang !
punya la dulu x mo join sbb rasa x cute .=.= x pe x pe . ahaa
dah lama cik elly  ajak nih .heheh

dia mama yg cute

ok ok para peserta lain yg nak amek tempat rsa diri dia cute sila klik sini banyak kali kao perasan cute .
hahaha mmg ramai yg join weyh . aku nk menang pon cm x sure jek .
aku cuma arap cik elly@suely ni je yg menang sbb dia je yg cute . err

pastu kena jawab soalan ye anak-anak .baru mencabar sikit kan .heheh

" saya suka blog elly@suely sebab...
ok  mula suka bila abg ben review sal blog sis nih .ingatkan masih muda remaja rupanya dah jadi mummy . heheh awet muda u . lpas tu rajen gak singgah . dah blogger femes pon suka mstilah blog cik elly ni cool gila . ni bukan nak mngipas tapi ini realiti . ahh aku rasa nak jadi ibu plak . sobs sobs .beliau suka cita sal prince and princess dia . si dania tuh comey !^^


*
*
*
*
*
*



ahaaa sumpah suma x cute . aku je cute .haha

tapi yg pasti gamba aku paling cute . panggg !
ok ok dah sekian .sambung ketawa sbb aku x cute . haha
sila gelak lepas baca.

1 comment:

elly @ suely said...

thanks join my contest!
good luck!

sepatah dua kata

apesal.com