Saturday, December 25, 2010

Contest Into The Mirror

hari ini aku rajin dan aku nak join contest
banyak-banyak . haha bagi nampak tamak sikit .
heheh
beliau yang buat contest

exceli contest ni aku jumpa dekatblog sandiwara syafiq rosli .
heheh suka hati je tuka nama .hax
x de sapa nak tag aku so dengan x malu aku join contest tanpa ditag .haha
cam best je kan . so aku terus je godek2 cari yang pix ngan cermin .hox
so siapa-siapa nak join jom terjah beliau di http://hifaz-phat.blogspot.com
so here da pix yang aku taruhkan untuk hadiah 1 juta tersebut .hox



klik untuk membesar bagai juara

ok pastu nak xplain sikit pasal gambar .
mak aihh banyak kot gambar .memang tamak ah kao nie husna .hee
ok ok gambar pertama yang dok sengih konon2 ngah betol tudung tuh
kat toilet masa nak semayang*riak ke apa ni ?* haha kawan aku
yang baju merah tu yang snap .pastu gambar 2 orang tuh aku ngan kawan aku tuh la si mawad.
tyme ni dekat toilet Alamanda putrajaya . oleh sebab alegic tengok cermin besarterus je snap . haha
yang gambar duduk baik punya nampak pinggan tuh
plak kat pizza hut alamanda jugak . terkejut tengok cermin 
tepi meja makan .terus snap gambar lagi . muahaha tercenganag waiter antar pizza tuh .
yang muka herot-herot tangkap gambar sorang-sorang tu plak
time kat toilet RnR mana ntah .ada orang masuk terus cuak tengok kot lain .haha
kantoi la nanti syok sendiri depa cermin .
dan kesimpulannya semua cermin toilet aku kerjakan dengan rakus.haha

nak tag mereka lagi. haha
nany
cik piah
cik payung
dan semua kawa2 yang nak join boleh klik link yang aku bagi tuh^^

tuan contest boleh x macam nie ? heheh
kalao ada salah silap tolong tunjukkan saya budak baru belajar ^^

sila gelak lepas baca.

2 comments:

hifazphat said...

juri datang ^_^

ha..boleh dah ni..

thanx join ye (✿◠‿◠)

MAKCEK bukan NENEK said...

heheh
yeay
mintak mintak sy menang
wahaha

sepatah dua kata

apesal.com