Saturday, December 25, 2010

Contest Dimana Sahabat Baik Anda

*aku dah boleh bukak blog untuk contest saja kot*hee
klik sini bicara dari hati
entry kedua kali ni plak masih x malu nak join contest .heheh
kali ni nak join contest dari cik aisya humaira
contest ini adalah pasal sahabat baik anda .
so gambar yang aku taruhkan adalah .jeng jeng jeng

klik untuk membesar bagai juara

cerita sikit tentang gambar ini ya .
gambar yang belon-belon tuh time jamuan hari raya . beratus kot gambar yang kami snap.
yang gambar cam nak fly2 tu plak . aku nagn umairah .paling rapat time sem1 dan sem2.
yang ramai-ramai tu dekat cameron .holiday kami ramai-ramai yang pertama.
gambar itu sedikit terabor sebab aku cakap pakcik bas dah tinggalkan kami .aku je kecoh sampai
tertoleh-toleh kebelakang .hat lain poyo je dok gelak2 amik pixca.hee

oh ya mereka semua girlfriends aku yang hawt gitu dekat kolej.
coursemate aku yg sama-sama berjuang dalam dip teknologi maklumat.
siyezly mula-mula kenal sampai sem2 kami memang x rapat sangat .
walaupon x ramai tapi x la rapat sangat .masuk sem3 sampai sem5
sumpah rapat gedix3 gitu . time nie la dah boleh get along dan dah boleh rasa dah kimia antara kami
siap bagi gelaran geng gegey *haha ayat memang x bley blah*
lepas tu asyik nak hangout je sama-sama .memang semua jenis kaki jalan .
kaki gedix dan kaki gosip .heheh bila ada masa je asyik plan2 nak kuar gi mana-mana.
penah naik motor ramai-ramai .naik kereta drift reramai malam-malam sebab nak p kolam air panas.
heheh semangat je kalao bab2 jalan nih .
tapi sekarang dah habeh sem .dah pakat nak bawa haluan masing-masing.
tapi jangan risau fesbuk dan blog kan ada .sampai bila-bila pon akan jadi kawan baik aku .
ok dah papai 
MySpace

sila gelak lepas baca.

sepatah dua kata

apesal.com